۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۳۶۵۸۵

پیکر طلبه شهید مدافع حرم حجت الاسلام موسوی در قم تشییع و خاکسپاری شد

پیکر طلبه شهید مدافع حرم حجت الاسلام موسوی در قم تشییع و خاکسپاری شد
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم حجت الاسلام سید رحمت الله موسوی با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم شهید پرور قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم حجت الاسلام سید رحمت الله موسوی عصر امروز با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم شهید پرور قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر شهید حجت الاسلام موسوی با استقبال و حضور با شکوه مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سوی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) تشییع شد.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری بر پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت الاسلام موسوی نماز را اقامه کرد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت الاسلام موسوی پس از طواف در ضریح مطهر آستان مقدس بانوی کرامت در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

مردم شهید پرور قم در این مراسم باشکوه به عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه پرداختند و از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح مطهر این شهید را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور سازد.

مداحان اهل بیت(ع) نیز در این مراسم به مدیحه سرایی پرداختند و ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و شهدای مدافع حرم و امنیت را پاس داشتند.

گفتنی است، شهید مدافع حرم حجت الاسلام سید رحمت الله موسوی متولد سال 1363 دانش آموخته جامعه المصطفی(ص) العالمیه و از رزمندگان فاطمیون است که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده بود./841/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات