۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۳۶۵۸۶

تلاش آستان مقدس کریمه اهل‌بیت برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

تلاش آستان مقدس کریمه اهل‌بیت برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان درحال بسیج ظرفیت‌های موجود و جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، کمک به هم‌وطنان‌ سیل‌زده کشور در استان سیستان و بلوچستان از سوی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) آغاز و با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی به نشانی www.nazr.amfm.ir امکان مشارکت عموم مردم در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان فراهم شده است.

زمینه مشارکت مردم در کمک رسانی به هم‌وطنان سیل زده از طریق کد دستوری #۲۵۱۷۴۱ که با تلفن همراه به آسانی قابل شماره‌گیری است، نیز فراهم شده است.

همچنین افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۹۶۲۸۲۵۵ بانک ملت به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز کنند و در امدادرسانی به مردم سیل‌زده این خطه کشور در پرتوی بارگان نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها سهیم شوند.

بسیاری از مردم سیل زده کشور چشم‌انتظار یاری و همدلی مردم ایران اسلامی هستند تا کانونی گرم در زمستانی سرد را بار دیگر تجربه کنند.

همچنین هم‌وطنان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تحویل دهند تا بعد از جمع آوری در قالب محموله‌های کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده ارسال شود./1370/ج

ارسال نظرات