۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۶۳۶۵۹۳
در پژوهشگاه باقر العلوم برگزار شد:

نخستین دوره کارگاه آموزش تجربه نگاری فرهنگی

نخستین دوره کارگاه آموزش تجربه نگاری فرهنگی
مبینی هدف از برگزاری این کارگاه آموزش ثبت و ضبط تجربه های موفق فرهنگی جهت الگو سازی و ارائه به مبلغان دیگر برای حرکت قدرتمند در راستای گام دوم انقلاب دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجید مبینی مدیر کارگروه تجربه­ نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم عصر امروز در اولین جلسه کارگاه آموزش تجربه نگاری فرهنگی گفت: در چهل سال اول انقلاب اسلامی تجارب موفق زیادی در زمینه تبلیغ وجود دارد، اما به دلیل عدم ثبت و ضبط اکثر این تجارب قابل استفاده برای سایر مبلغین نمی­باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزش ثبت و ضبط تجربه های موفق فرهنگی جهت الگو سازی و ارائه به مبلغان دیگر برای حرکت قدرتمند در راستای گام دوم انقلاب می باشد.

وی با اشاره به پروژه "سنگر آسمانی" که از چهار سال پیش در یادمان‌های دفاع مقدس اجرا می شود و ساعات دلچسب و مفیدی را برای کودکان رقم می‌زند، از آن به عنوان یک تجربه موفق در امر تبلیغ یاد نمود، که گزینه خوبی برای تجربه نگاری فرهنگی است.

دکتر مبینی آموزش روش های پژوهشی، طرح نویسی، جمع آوری اسناد، مستند سازی با موبایل، تحلیل محتوای کیفی و کد گذاری دو مرحله­ای و گزارش نویسی و... را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

دبیر برگزاری این کارگروه ادامه داد: این دوره پنجشنبه ها صبح در 16 جلسه تعریف شده است. 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات