۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۳۶۶۰۳
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

حوزه علمیه همیشه در حوادث و بلایای طبیعی خدمت گزار مردم بوده است

حوزه علمیه همیشه در حوادث و بلایای طبیعی خدمت گزار مردم بوده است
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: همیشه طلاب علوم دینی و حوزه های علمیه در زمینه خدمت رسانی به مردم در حوادث و بلایای طبیعی در صحنه حاضر بوده و در کنار مردم قرا گرفته اند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره نقش طلاب علوم دینی و حوزه های علمیه در حوادث غبر مترقبه بیان داشت: همیشه طلاب علوم دینی و حوزه های علمیه در زمینه خدمت رسانی به مردم در حوادث و بلایای طبیعی در صحنه حاضر بوده و در کنار مردم قرا گرفته اند که شاهد این مساله وقایع ثبت شده در رسانه ها است.

وی تصریح کرد: همانطور که بیان شد همه رسانه ها شاهد حضور طلاب و روحانیان در عرصه تبلیغ جهادی و کمک به مردمان حادثه دیده بوده و هستند و وقایعی چون سیل و زلزله در چند سال اخیر حاکی این مساله است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به شایعه پراکنی رسانه های غربی خاطرنشان کرد: رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای که با پول دشمنان اسلام اداره می شوند همیشه به دنبال شایعه پراکنی و ضربه به بدنه حوزه های علمیه بوده اند.

وی ادامه داد: شایعاتی نظیر بودجه حوزه و بی فایده نشان دادن جایگاه روحانیت نمونه بارزی از دشمنی دشمنان اسلام بوده است که در جواب این سوالات باید بگوییم که رسانه های غربی امروز کجا هستند که روحانیان جهاد گر را به تصویر بکشند.

مدیر حوزه علمیه همدان اظهار داشت: با توجه به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب نسبت به کمک رسانی به مناطق سیل زده و همچنین پیام مدیر حوزه های علمیه، حوزه علمیه همدان در این راستا آمادگی خود را برای کمک رسانی به این مناطق اعلام کرده است.

وی ادامه داد: از اول این اتفاق حوزه علمیه همدان با همکاری معاونت امور طلاب و روحانیون، معاونت تهذیب و مرکز خدمات حوزه علمیه همدان به دنبال کمک رسانی به مناطق سیل زده در استان سیستان و بلوچستان بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه همدان با اعلام شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۴۶۵۴ به روحانیان استان کمک های نقدی طلاب و روحانیان را در این زمینه جمع آوری کرده است./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات