۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۳۶۶۳۰

تظاهرات مردمی هند علیه آمریکا و ترامپ جنایتکار

تظاهرات مردمی هند علیه آمریکا و ترامپ جنایتکار
موج اعتراضات مردمی برعلیه سیاست های تروریستی آمریکا و جنایت اخیر ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در هند، در پی ترور ناجوانمردانه مالک اشتر زمان، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان، اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف ادامه دارد. همچنین در کشور هندوستان نیز در اکثر مناطق شهرها و روستاها زنجیره این اعتراضات علیه دولت آمریکا و مراسم سوگواری برای شهدای مقاومت ادامه دارد.

گزارش حاکی است که در روستای شیعه نشین به نام "گوری خالصه" که از توابع شهرستان "هردوئی" ایالت "اترا پرادیش" است، شاهد تظاهرات مردمی خیلی گسترده و مراسم سوگواری شهیدان مقاومت بود. همچنین از طرف موسسه فرهنگی اهل بیت (علیه السلام) هندوستان و به دعوت مدیر موسسه حجت الاسلام سید سرورعباس نقوی برنامه های گسترده به مناسبت شهادت شهدای مقاومت برگزار شد.

در آغاز مراسم قرآن خوانی از سوی عموم مومنین منطقه انجام شد، سپس مراسم سخنرانی و روضه خوانی برگزار گشت و در ادامه مداحان و شاعران منطقه ای اشعاری را در مدح و رثای شهدای مقاومت سرودند و سپس امام جماعت محل آقای زیدی در سخنرانیشان  خدمات  و جان نثاری و رشادتهای شهید حاج قاسم سلیمانی  و شهید ابو مهدی المهندس را بیان کرد و سپس عموم شرکت کنندگان آئین فاتحه خوانی را بجا آوردند.

 و بعد از مراسم سوگواری شهدای مقاومت مردم منطقه اعم از مردان و زنان در اعتراض به شهادت رساندن مالک اشتر زمان، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان تظاهرات گسترده ای را انجام داده و با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد ایران راهپیمائی برگزار کردند و مجسمه  تروریست جهانی ترامپ قاتل و پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

در پایان راهپیمائی و تظاهرات جهت نابودی هرچه سریعتر استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل و جهت سر بلندی و پیروزی جمهوری اسلامی ایران دعا کردند، مسؤولان منطقه ای موسسه فرهنگی اهل بیت (علیه السلام) هندوستان تمام مراسم را بنحو احسن اجرا و از عموم شرکت کنندگان تقدیر و تشکر کرده و از مومنین مناطق مختلف جهت برگزاری نظیر این گونه مراسم و اعتراضات مردمی بر علیه جنایات دولت آمریکا دعوت کردند.

سید فیض رضوی
ارسال نظرات