۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۳۶۷۶۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نماز جمعه مهم ترین پایگاه دفاع از دین و انقلاب است

نماز جمعه مهم ترین پایگاه دفاع از دین و انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه را مهم‌ترین پایگاه روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤولان ستاد‌های نماز جمعه، نماز جمعه را پایگاه دعوت به اطاعت از خداوند بیان کرد و گفت: مسؤولان ستاد‌ها باید برای رونق حضور مردم در مراسم نماز جمعه تمام تلاش خود را انجام دهند.
 
وی، نماز جمعه را یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: امروز و به برکت انقلاب اسلامی نماز عبادی سیاسی جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور هر هفته اقامه می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن از جایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه هراسان است، خاطرنشان کرد: در طول چهار دهه اخیر دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا مردم را از صفوف نماز جمعه جدا کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نماز جمعه مهم‌ترین پایگاه روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه است، تصریح کرد: ائمه جمعه با شناخت و بصیرت، آگاهی مردم را نسبت به توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان بالا می‌برند.
 
امام جمعه ساری، نماز جمعه را بهترین پایگاه دفاع از انقلاب و دین معرفی کرد و افزود: این پایگاه عبادی و سیاسی در طول چهل سال اخیر همواره ظرفیتی بسیار مهم در نمایش وحدت و همبستگی ملت ایران بوده اند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان شبانه روزی می‌کوشند تا حضور مردم و نسل جوان را در صفوف نماز جمعه کمرنگ کنند، بیان داشت:، اما ملت با بصیرت و انقلابی کشور با حضور گسترده خود در صفوف نماز جمعه بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت فراهم بستر‌های لازم به منظور جذب بیشتر جوانان در ستاد‌های نماز جمعه تأکید کرد و گفت: باید با سپردن مسؤولیت‌ها به نسل جوان، از توان و ظرفیت بالای آن‌ها در جهت رونق ستاد‌های نماز جمعه بهره گرفته شود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم بر ضرورت بهره گیری از توان نسل جوان در جایگاه‌های مختلف مدیریتی کشور تأکید کردند، افزود: به طور حتم بها دادن به نسل جوان آثار و برکات بسیار خوبی برای کشور خواهد داشت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات