۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۳۶۷۷۳
مدیرکل اوقاف خراسان رضوی:

مسابقات بین المللی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

مسابقات بین المللی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی برگزار می شود
مدیرکل اوقاف خراسان رضوی گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهموری اسلامی ایران در فروردین ماه ۹۹ در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نشست هم اندیشی و بررسی مشارکت دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران امروز در سالن جلسات اداره کل اوقاف خراسان رضوی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمداحمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: این مسابقات هر ساله با برند جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل برگزار می شود که به لحاظ موقعیت، جایگاه خاص خودش را دارد.

وی با بیان اینکه مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور می طلبد شرایط ویژه برای اجرای این مسابقات ایجاد کند. افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از 22 تا 27 فروردین ماه سال 1399 در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف استان تصریح کرد: هر دستگاه با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند قدم های مثبتی در راستای اجرای بهتر این مسابقات بردارد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه ها با اعلام آمادگی کامل در جهت همکاری برای اجرای هر چه بهتر این مسابقات، پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات