۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۳۶۸۰۴
حجت الاسلام شفیع زاده خبر داد؛

اعزام ۱۱۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه دوم از سوی سازمان اوقاف به بقاع متبرکه

اعزام ۱۱۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه دوم از سوی سازمان اوقاف به بقاع متبرکه
معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۱۱۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه دوم از سوی سازمان اوقاف به بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ما به دنبال احیای موقوفات فاطمی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ «سوگواره یاس نبوی» ویژه مبلغان فاطمی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیش از ظهر امروز در سالن همایش های امام زاده سید علی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام هادی شفیع زاده معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم بیان داشت: دو سال پیش رایزنی کردیم که میزبان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور طلاب و مبلغان باشیم، مقدمات کار انجام شد ولی سه چهار روز قبل مراسم اعلام کردند که با توجه به سفر ایشان به عراق نمی توانیم خدمت ایشان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: رزق ما بود که امروز میزبان خانواده محترم این شهید بزرگ و همچنین خانواده شهید ابومهدی المهندس و شهید شهروز مظفری باشیم و ما هرچه داریم به برکت خون مطهر شهدا است.

حجت الاسلام شفیع زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سازمان اوقاف مروج فرهنگ فاطمیه است، عنوان کرد: در این سوگواره یاس نبوی امسال بیش از 1100 نفر از مبلغان سازمان اوقاف در ایام فاطمیه دوم در بقاع متبرکه مشغول تبلیغ و ترویج دین خواهند شد.

وی با بیان این که درصد کمی از موقوفات به نام حضرت زهرا(س) است، گفت: در ایام دهه آخر صفر که با دهه وقف تداخل داشت به همت سرگروه استان ها کارگروه جهادی وقف تشکیل شد و 42 وقف منفعتی در سراسر کشور راه انداخته شده است.

معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: تلاش داریم تا بتوانیم با ثبت موقوفاتی و با تبلیغ در این عرصه، احیاگر وقف فاطمی باشیم./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات