۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۳۶۸۱۴
امام جمعه موقت کاشان:

حضور حداکثری در انتخابات سبب عقب نشینی دشمن و امنیت کشور است

حضور حداکثری در انتخابات سبب عقب نشینی دشمن و امنیت کشور است
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حضور حداکثری در انتخابات سبب عقب نشینی دشمن و بالارفتن ضریب امنیت کشور و رای به اصلح سبب اصلاح امور جامعه می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب یک نماز جمعه باشکوه و تاریخی و دشمن شکن بود.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با به شهادت رسانیدن سردار سلیمانی برای خود و صهیونیسم جهانی حاشیه امنی را ایجاد خواهد کرد، اما با تشییع چندین ده میلیونی سردار بزرگ اسلام نه تنها حاشیه امن برای دشمن فراهم نشد و تحولات منطقه به سود آمریکا نشد، بلکه نتیجه عکس داد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه‌های آمریکا از سوی سپاه پاسداران امروز هیچ سرباز آمریکایی در منطقه احساس امنیت نمی‌کند.

به گفته وی امروز نه تنها شعار خروج آمریکا از عراق، بلکه شعار آمریکا از منطقه خارج شود همه مردم منطقه و جهان اسلام است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نه تنها راه او تمام نشد بلکه جانشین او سردار قاآنی اعلام کرد بلایی را بر سر آمریکا خواهیم آورد که روزی هزار بار آرزوی زنده بودن سردار سلیمانی را داشته باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار ابراز کرد: آمریکا با شهادت سردارسلیمانی به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین دو ملت ایران و عراق بود، اما این توطئه آمریکا نتیجه عکس داد و سبب اتحاد و انسجام و همدلی بیشتر بین دو ملت ایران و عراق شده است.

به گفته وی ابهت پوشالی آمریکا با موشک باران پایگاه‌های آمریکا از سوی سپاه پاسداران در هم شکست و خرد شد و آبروی نداشته است آمریکا در جهان از بین رفت.

امام جمعه موقت کاشان گفت: آمریکا بعد از آبروریزی خود در شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و تشییع با شکوه او به دنبال به حاشیه بردن این دو رخداد بود، از این رو موج سواری بر روی هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری اوکراین را با همکاری دشمنان داخلی کلید زد.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای خنثی کردن توطئه دشمن با فراخوان حضور در نماز جمعه و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه و خطبه‌های دشمن شکن رهبری، ضمن نمایش چندین باره اقتدار ملت ایران دشمن را بار دیگر رسوا کرد.

وی افزود: رهبری در خطبه‌های نماز جمعه ضمن ثبت تاریخی شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوه این سردار بزرگ اسلام از این دو رخداد به عنوان یوم الله نام برد و از سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب نام برد که این عنوان نیاز به تحلیل و تفسیردارد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در انقلاب ذوب شده بود و دشمن از انقلابی گری این سردار بزرگ اسلام هراس داشت، چرا که انقلاب خط قرمز سردار سلیمانی بود.

به گفته وی هنوز تمامی ابعاد شخصیتی سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای جامعه شناخته نشده است و این سردار بزرگ اسلام هنوز هم ناشناخته است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به تأکید رهبری در خطبه‌های نماز جمعه به حضور در انتخابات پیش رو، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا حضور مردم را در انتخابات را کم رنگ کند و یا به کسانی رای بدهند که در خط آمریکا قرار داشته باشند.

وی تکلیف شرعی و قانونی همه را حضور حداکثری و همگانی در انتخابات و رای به نمایندگان اصلح دانست و اظهارداشت: حضورحداکثری سبب عقب نشینی دشمن و بالارفتن ضریب امنیت کشورو رای به اصلح، سبب اصلاح امور جامعه می‌شود./۱۳۰۷/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات