۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۳۶۸۱۶
خطیب نماز جمعه اصفهان:

قدرت نظامی نداشتیم دشمن ما را نابود می‌کرد| رهبر انقلاب فتنه را نابود کردند

قدرت نظامی نداشتیم دشمن ما را نابود می‌کرد| رهبر انقلاب فتنه را نابود کردند
حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه خطبه‌های هفته گذشته رهبر انقلاب فتنه‌ها را درهم کوبید، گفت: نماز جمعه هفته گذشته تهران را باید یک یوم الله دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران فتنه‌ها را در هم کوبید، گفت: محور بحث رهبر معظم انقلاب یوم الله بود و باید روز جمعه هفته گذشته را هم یک یوم الله دانست.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه افزود: حمله به عین الأسد یک معجزه بود همانطور که حضور پرشور و بی سابقه مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک معجزه بود و رهبر معظم انقلاب این حماسه آفرینی‌ها را یوم الله دانستند که همه می‌توانند از آن درس‌های بزرگی بیاموزند.

حجت الاسلام میردامادی سیلی موشکی به آمریکا را تحت عنایت خداوند و حرکتی مهم با قدرت الهی دانست و تصریح کرد: سابقه نداشته است کسی چنین سیلی به آمریکایی‌ها بزند و آنها فهمیده‌اند که در برابر قدرت خداوند و ایمان به خدا بسیار ضعیف و آسیب‌پذیر هستند.

وی به ناباوری آمریکا از توانایی موشک‌های نقطه زن ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا نمی‌دانست موشک‌های نقطه زن کشور ما انقدر دقیق می‌توانند پایگاه آنها را درهم بکوبند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته به خوبی غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را ترسیم و تبیین و در این خصوص با مردم صحبت کردند.

حجت الاسلام میردامادی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به افزایش توان و قدرت کشور در آینده نزدیک اشاره کردند و تصریح کردند که این قدرت باعث می‌شود کسی نتواند ما را تهدید کند، بنابر فرموده رهبری باید قوی شویم چرا را که اگر قدرت نظامی نداشتیم تا کنون دشمنان ما را نابود کرده بودند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات