۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۳۶۸۳۰
رییس مجلس موسسان ونزوئلا:

ترور سردار سلیمانی مصداق بارز تروریسم بود

ترور سردار سلیمانی مصداق بارز تروریسم بود
رییس مجلس موسسان ونزوئلا اقدام آمریکا در ترور شهید سپهبد سلیمانی را مصداق تروریسم برشمرد و شهید سلیمانی را شهید راه حق و عدالت خواند.

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم برای حیات، حاکمیت و صلح هفته گذشته با حضور  صدها نفر از نمایندگان جنبش های اجتماعی، سندیکاهای کارگری، احزاب سیاسی و ... از ۵۱ کشور از جمله ایران در هتل آلبا کاراکاس ونزوئلا شروع به کار کر‌. 

این همایش که توسط حزب حاکم «حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا» سازماندهی شده، تا روز جمعه چهارم بهمن در کارگروه های متعددی ادامه خواهد داشت.  

 در مراسم افتتاحیه که با حضور سفرا و نمایندگان دیپلماتیک از جمله سفرای چین، ایران، سوریه، کوبا، فلسطین، نیکاراگوا و.... تشکیل شد؛ «دیوسدادو کابیو» رئیس مجلس موسسان و معاون حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا با اشاره به حمله بزدلانه آمریکا به سردار سلیمانی؛ اقدام آمریکا را مصداق تروریسم و شهید سلیمانی را شهید راه حق و عدالت خواند.  

دیگر سخنران برنامه افتتاحیه «بلال تحسین» از سوریه بود که وی نیز مقاومت سوریه و شکست تروریست ها در این کشور را مدیون شهامت و فداکاری شهید سلیمانی و ایران برشمرد و خواهان اتحاد بیش از پیش کشورهای ضد امپریالیست شد./847/ب

ارسال نظرات