۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۳۶۸۵۶
حجت الاسلام فاطمی ابهری:

نصرت الهی در گرو عدم یأس مؤمنان از مقاومت در برابر کفار است

نصرت الهی در گرو عدم یأس مؤمنان از مقاومت در برابر کفار است
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین نصرت الهی را در گرو مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: جامعه ایمانی هیچگاه نباید از وعده های الهی و مقاومت در برابر دشمن ناامید شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد فاطمی ابهری عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، نصرت الهی را در گرو مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: جامعه ایمانی هیچگاه نباید از وعده های الهی و مقاومت در برابر دشمن ناامید شوند.

وی افزود: ممکن است که مؤمنان از سوی دیگران مورد هجمه های شدیدی قرار گیرند و اگر در این شرایط به قدرت لایزال الهی تکیه کردیم و به وعده های الهی اعتماد داشتیم نصرت خداوند متعال شامل حال ما خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که نجات الهی در گرو عدم یأس مؤمنان در شرایط سخت است، اظهار داشت: حرکت در مسیر حق سختی های زیادی مانند محاصره های اقتصادی دارد و اگر ایستادگی شود نصرت الهی نازل می شود و همه را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: زمانی که نصرت الهی آمد هیچ حرکت مخالفی نمی تواند جلوی آن را بگیرد بلکه جامعه ایمانی با قدرت به پیش می رود و چیزی نمی تواند نصرت الهی را تغییر دهد، گاهی غرض و مرض ها سبب می شود که انسان در برابر بینات ایستادگی کند و رسالت رسولان را تکذیب می کنند.

حجت الاسلام ابهری ابراز داشت: خداوند می فرماید اگر در برابر کفر ایستادگی کنید من خود را به نصرت مؤمنان ملزم می دانم، اگر می خواهیم نصرت ویژه الهی را ببینیم نباید از مقاومت و ایستادگی خسته شویم، باید بر خدا تکیه کنیم و بدانیم که با مقاومت به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات