۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۳۶۸۸۵
منتشر شد؛

چکیده مقالات همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای

چکیده مقالات همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای
پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی چکیده مقالات همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی چکیده مقالات همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را منتشر کرد.
مهدویت از جمله آموزه‌های مهم اسلامی و هم‌ردیف با آموزه‌های خطیری چون توحید، نبوت، معاد و امامت است. مهدویت دارای آموزه‌های مهم و اثرگذاری است که انتظار پراهمیت‌ترین و پرکاربردترین آنها محسوب می‌شود.
عالمان اسلامی و متخصصان مهدویت با نگرش کاربردی و کارکردی به مقوله انتظار پرداخته‌اند و با طرح مبانی و ابعاد و بیان چیستی آن زمینه تقویت و تأثیرگذاری آن را فراهم نموده‌اند. طرح این موضوع در مکتوبات، بیانات و سخنرانی‌های حضرت آیت‌اللّه العظمی خامنه‌‎ای(دامت برکاته)، رهبر و نایب امام زمان(ع)، می‌طلبد نظرگاه ایشان بیشتر مورد اهتمام و بررسی قرارگیرد که به‌حتم در کاربردی و کارکردی جلوه‌دادن آن پراهمیت و تأثیرگذار است.

پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی چاپ اول چکیده مقالات همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را در سال 1398 در 344 صفحه و قطع رقعی به قیمت 550000 ریال منتشر کرده است..

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتظار از دهه 60 آغاز شده است.
1
0