۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۳۶۸۹۳
از سوی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه؛

دوره های آشنایی و نقد ادیان و عرفان های کاذب برگزار می شود

دوره های آشنایی و نقد ادیان و عرفان های کاذب برگزار می شود
دوره غیرحضوری آشنایی، نقد و بررسی در یکی از رشته‌های مسیحیت، زرتشت، اهل حق و عرفان‌های کاذب ویژه طلاب به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره غیرحضوری (مجازی) آشنایی، نقد و بررسی در یکی از رشته‌های مسیحیت، زرتشت، اهل حق و عرفان‌های کاذب ویژه طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور به همت مدیریت فرق و ادیان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

اتمام پایه پنجم حوزه‏‌های بلندمدت یا گذراندن ١۵٠ واحد درسی حوزه‌‏های سفیران هدایت برای برادران و سطح ٢ برای خواهران و  واریز مبلغ ٣٠٠,٠٠٠ ریال به شماره حساب 1563035990 بانک تجارت به نام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از شرایط نام نویسی در دوره های آشنایی و نقد ادیان است.

از مزایای شرکت در این دوره ها می توان به امکان حضور در هجرت بلند مدت، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه‏‌های تحقیقاتی، امکان عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی و تأییدیه اتمام دوره (معادل ۴ واحد درسی) اشاره کرد.

علاقه مندان به نام نویسی در دروه های نقد و آشنایی با ادیان و عرفان های کاذب می توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر تا نهم بهمن ماه به سامانه اینترنتی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به نشانی http://www.mobaleghan.com/ مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات