۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۳۶۸۹۷

ارائه کتب قرآنی در مراکز اسلامی آمریکا

ارائه کتب قرآنی در مراکز اسلامی آمریکا
مؤسسه آل یاسین در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود اقدام به ارائه کتاب‌های قرآنی منتشر شده از سوی این نهاد در مراکز اسلامی و مساجد آمریکا کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، بخشی از فعالیت‌های مؤسسه آل یاسین به عنوان یک نهاد مردمی در خارج از کشور انجام می‌شود که آمریکا یکی از این کشورهاست. در این راستا ۴۶۰ مسجد و مرکز اسلامی مورد توجه این مؤسسه است که فعالیت‌های فرهنگی خود را در آنها ارائه می‌کند.

این مؤسسه با مدارس کانادا، آمریکا و اتریش نیز در ارتباط است و به ارائه خدمات فرهنگی و تأمین محتوا برای آنها می‌پردازد. از جمله مباحث مورد توجه قرار گرفته، ارائه تعاریف، بیان مصادیق و راهکار و انجام تمرین در موضوعات مختلف دین اسلام است که راهکارهای قرآنی برای تربیت فرزند و ... از این جمله به شمار می‌رود.

بخش بین‌الملل این مؤسسه همچنین به تهیه انیمیشن و اپلیکیشن به منظور ارائه محتوای اسلامی در خارج از کشور پرداخته است. در همین راستا کتاب‌های قرآنی منتشر شده در انتشارات این مرکز در مساجد و مراکز اسلامی آمریکا ارائه شده است.

از جمله این آثار می‌توان به «فقه تواصلات»، «مدرسه معارف»، «فقه روان و استدلالی»، «رجال کاربردی»، «شرح فقه جواهری»، «شرح ریاض»، «تهذیب اصول الفقه» و ... اشاره کرد.

مرکز صبا در ساکرامنتو کالیفرنیا، مسجدالحرام لس‌آنجلس، مسجدالرسول لس‌آنجلس، مرکز ولایت لس‌آنجلس، مرکز جعفریه لس‌آنجلس، مرکز اسلامی مریلند، مرکز اسلامی منسس ویرجینیا، مرکز اسلامی هیوستون تگزاس، مؤمن‌سنتر دالاس تگزاس، مرکز اسلامی دیربورن میشیگان و فاطمیه تمنا فلوریدا از جمله مراکز اسلامی و مساجدی است که این مؤسسه به ارائه خدمات فرهنگی در آنها مشغول است./983/ب

منبع:ایکنا

ارسال نظرات