۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۶۹۲۵

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مدارس سیل‌زده اختصاص یافت

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مدارس سیل‌زده اختصاص یافت
‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان در راستای مسئولیت اجتماعی ‌۱۰ میلیارد تومان بودجه برای کمک به مدرسه‌سازی سیل‌زدگان هزینه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالرحیم کردی با اعلام اینکه سازمان منطقه آزاد ده میلیارد تومان به مدارس سیل زده محدوده چابهار کمک خواهد کرد، اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار سال گذشته سندی را به نام سند مسئولیت اجتماعی سازمان با سه محور اصلی شامل آموزش، بهداشت و توانمندسازی طراحی کرد که برای هر کدام از این حوزه ها نیز تعدادی پروژه تعریف کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: از سال گذشته که این سند تعریف شد، ساخت 13 مدرسه با 82 کلاس درس را شروع کردیم که هنوز بیشتر این مدارس نیمه تمام هستند و با هماهنگی که با سازمان نوسازی مدارس داشتیم، برای مهر سال آینده همه 83 کلاس درس را به اتمام خواهیم رساند و یک مدرسه شبانه روزی شامل مجتمعی در پیرسهراب که دقیقاً روز قبل از فوت حسین علیمرادی به او قول داده بودیم را، در هفته آینده پس از برگزاری مناقصه آن شروع خواهیم کرد.

وی در ادامه ابراز کرد: در حوزه زیرساخت های آموزشی نیز ده میلیارد تومان قول داده بودیم که ردیف بودجه آن را در بودجه سال آینده تخصیص دادیم و به تصویب رسیده است که در کمک به مدارس سیل زده سیستان و بلوچستان، این 10 میلیارد تومان با کمک خیران و نوسازی مدارس هزینه خواهد شد که این مسئله از بابت مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد است.

کردی افزود: زیرساخت، کلاس، میز و نیمکت تنها مهم نیستند بلکه کیفیت در آموزش و با ارتقای توان معلمان نیز مهم است و ما نیز به همین دلیل متعهد شده‌ایم هر چقدر کیفیت آموزش را اداره آموزش و پرورش بالا ببرد و برای کار کردن معلمان در چابهار هزینه بگذارد، ما 2 برابر آن را تخصیص خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد که کیفیت آموزش نیز به این شکل ارتقا پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: باور ما بر این است که سنگ بنا و موتور محرکه هرآنچه که از سواحل مکران و دروازه توسعه شرق ایران حاصل خواهد شد ابتدا آموزش است و امیدواریم بتوانیم در کنار خانواده آموزش و پرورش، سنگ بنای آموزش بهتر را برای این منطقه و مردمان آن پایه‌گذاری کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
احسنت باید به داد مردم سیل زده رسید
0
0