۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۳۶۹۲۸

ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در کردستان اعلام شد

ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در کردستان اعلام شد
جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر برای برگزاری هرچه باشکوتر برگزاری برنامه‌ها در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر ظهر امروز با حضور مسئولان استان در سالن جلسات استانداری کردستان برگزار شد.

حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این جلسه دهه فجر را فرصت مناسبی برای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی و دفاع از خون شهیدان دانست و اظهار داشت: با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال, تمام توطئههای دشمن خنثی و امید و انگیزه برای شرکت در انتخابات پیش‌رو در بین مردم ایجاد خواهد شد.

وی خطاب به کارگزاران دولت افزود: باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم نسبت به خدماتی که به آنان ارائه می‌شود, احساس رضایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان داشتن اخلاص و تبعیت از ولایت و رهبری را رمز پیروزی و ادامه‌ راه انقلاب اسلامی خواند و گفت: توطئه دشمنان نمی‌تواند در روند گسترش انقلاب اسلامی در جهان اسلام اخلالی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصادف با 22 بهمن است, تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

خوش‌اقبال با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچمدار همدلی، وحدت و همگرایی است, تاکید کرد: باید اقدامات نظام در طول 40 سال گذشته و در برخورد با استکبار جهانی که بعد از جنگ جهانی دوم بی‌نظیر بوده را در راه اعتلای نظام و حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب بیان کرده تا مردم به‌خوبی واقعیت‌ها را درک کنند.

وی ابراز داشت: همه مسئولان به برکت این انقلاب پشت میز مسئولیت نشسته و کسی که در دهه مبارک فجر در میدان حاضر نشود, باید به او شک کرد.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تدابیر هوشمندانه تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و ما نیز باید با بیان خدمات انقلاب و نظام, نظر مردم را جلب کنیم.

وی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: در این ایام باید از برنامه‌های انتخابات برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان مردم را سرمایه اصلی خواند و گفت: شاید خدمات نظام به‌خوبی در منطقه بیان نشده, بنابراین مدیران باید در ایام خدمت به خوبی عمل کنند.

وی به عظمت انقلاب اسلامی و بصیرت بالای مردم در برابر دشمنان اشاره و یادآور شد: مقتدرین نظام و نیرو را در جهان داشته و اگر مردم در کنار ما نباشند, دچار مشکل خواهیم شد.

خوش‌اقبال با تاکید بر ضرورت جلب اعتماد مردم و یادآوری خدمات نظام از ابتدا تاکنون گفت: نظام و شهدا بر گردن همه ما حق داشته و باید ضمن قدردانی از آنان و تجدید نظر در عملکرد خود, ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

دعوت از مردم و مسئولان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام دهه فجر کمیته‌های مختلفی در راستای اجرای کامل برنامه‌ها تشکیل شده است, اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت این ایام مبارک از 12 بهمن‌‌‌‌‌ماه جاری آغاز و تا 22 این ماه ادامه دارد.

وی به تشریح عنوان برنامه‌های این ایام پرداخت و گفت: 12 بهمن روز ولایتمداری، انقلابیگری و پیوند ناگسستنی امت و امام، 13 بهمن تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی و تمدن نوین اسلامی و 14 بهمن مصادف با روز فناوری فضایی با عنوان جوان انقلابی، جهاد علمی و امیدآفرین نام‌گذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: 15 بهمن روز مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید نام گرفته و 16 بهمن سبک زندگی ایرانی-اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده و 17 بهمن با عناوین معنویت، ایثار و شهادت نام‌گذاری شده است.

وی افزود: 18 بهمن روز قرآن و عترت، وحدت اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظیم, 19 بهمن روز امنیت پایدار، بازدارندگی و پاسداری از انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده و 20 بهمن عنوان مردم سالار دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد را به خود اختصاص داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: 21 بهمن با عناوین جهاد، مقاومت و استکبارستیزی و 22 بهمن حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها نام‌گذاری شده است.

وی "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" را شعار محوری ایام الله دهه مبارک فجر خواند و گفت: چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی مصادف با 22 بهمن بوده و باید برنامه‌های ایام دهه فجر امسال با شکوه بیشتری اجرا شود.

حجت‌الاسلام سادات خطاب به مسئولان کمیته‌های ایام دهه فجر خواستار فعالیت همافزایی بود و تصریح کرد: نسل جوان به‌خوبی با خدمات و ارزش‌های انقلاب آشنا نشده و باید برنامه‌های این ایام برای آشنایی آنان با انقلاب به‌خوبی تدوین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: هویت هر یک از ما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است, بنابراین همه مسئولان بایددر راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.

گفتنی است؛ هر کدام از مسئولان کمیته‌ها نیز در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای خود را مبنی برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال بیان کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات