۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۶۳۶۹۴۱

یزد میزبان ۴ شهید گمنام می‌شود

یزد میزبان ۴ شهید گمنام می‌شود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تشییع و تدفین چهار شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ رضا پورشمسی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به فعالیت کارگروه نیروهای مسلح و بسیج ستاد دهه فجر استان یزد، اظهار داشت: مجموعه اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 400 عنوان برنامه از سوی این ستاد در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک و مراسم بزرگداشت شهدای گمنامی که در استان تدفین می‌شوند، از جمله برنامه‌های ویژه‌ای است که در این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تعداد ریزبرنامه‌های این عناوین را بسیار گسترده توصیف کرد و ادامه داد: از اواخر این هفته میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس هستیم که پس از برگزاری مراسم‌های بزرگداشت، این چهار شهید والامقام در استان یزد تشییع و تدفین می‌شوند.

پورشمسی با تاکید بر اینکه مراسم استقبال نمادین در باند فرودگاه امسال برگزار نمی‌شود گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که مراسم بزرگداشت همزمان با برگزاری نشست تفسیر هفتگی آیت‌الله ناصری یزدی، با حضور مدیران استانی در فرودگاه برگزار و مراسم رژه موتوری هم برگزار شود.

سرهنگ محمد زارع مدیرکل حفظ آثار و نشرارز‌ش‌های دفاع مقدس استان یزد هم در این نشست اظهار داشت: روز شهادت سردار سلیمانی به عنوان روز مقاومت جهت درج در تقویم ملی کشور تصویب شده که اتفاق بسیار مبارکی است.

وی در ارتباط با تشییع شهدای گمنام در استان یزد با بیان اینکه در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر میزبان چهار شهید گمنام هستیم گفت: در کل کشور تنها استان یزد این ایام تشییع پیکر شهدای گمنام را دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خاطرنشان کرد: پیکر سه شهید در مرکز استان یزد و یک شهید هم در شهرستان میبد تشییع و خاکسپاری می‌شوند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات