۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۳۶۹۵۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی مبلغان دینی و طلاب جوان

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی مبلغان دینی و طلاب جوان
حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر از سوی مبلغان دینی و طلاب جوان در سطح جامعه تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، با اشاره به این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی از حوزه‌های علمیه آغاز شد، گفت: حوزه و روحانیت پرچم دار آغاز حرکت عظیم انقلاب اسلامی در کشور بودند.
 
وی با بیان این که مردم در کنار روحانیت توانستند نهضت انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند، افزود: انقلاب اسلامی یک تحول عظیمی در منطقه و جهان ایجاد کرد و موجب بر هم زدن بسیاری از معادلات جهانی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری وابسته و تحت سیطره آمریکا بود، خاطرنشان کرد: اما انقلاب اسلامی ایران و ملت بزرگ آن را از سلطه آمریکای جنایت کار نجات داد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز ایران اسلامی کشوری مستقل و فارغ از هر گونه وابستگی است، تصریح کرد: علیرغم فشار‌های چهل ساله‌ای که آمریکا و متحدان اروپایی اش به ملت ایران وارد کردند، اما کشورمان به یک قدرت مهم منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به جرأت می‌توان گفت انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی را تغییر داد، بیان داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها ارباب منطقه و جهان بودند، اما امروز به برکت پیروزی انقلاب، آمریکایی‌ها در ضعیف‌ترین موضع در خاورمیانه و حتی جهان هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت‌های منطقه و جهان شد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ و گفتکان ایستادگی و مقاومت در سراسر جهان نهادینه و گسترش یافته است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که اقتدار امروز نظام اسلامی یک عامل مهم بازدارندگی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید از لحاظ اقتصادی، نظامی و همچنین سایر بخش‌ها قوی شویم تا بتوانیم در برابر زورگویی‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب با اقتدار ایستادگی کنیم.
 
وی، دهه مبارک فجر را فرصت مغتنمی در جهت تبیین دستاورد‌های چهل و یک ساله انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان دینی و طلاب جوانی که تریبون تبلیغی در اختیار دارند باید در جهت تبیین این دستاورد‌ها بیشتر با مردم سخن بگویند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات