۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۳۶۹۶۵

کمک‌ مدرسه علمیه حضرت زینب یزد به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد

کمک‌ مدرسه علمیه حضرت زینب یزد به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد
مدیرمدرسه علمیه حضرت زینب کبری یزد، از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی طلاب این مدرسه جهت کمک به آسیب‌دیدگان از سیل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم اقدس السادات دهقان منشادی(خاتم الحسینی)، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) یزد در گفت و گویی با ابراز تاسف وتأثراز وقوع سیل در مناطق جنوبی کشور، اظهار داشت: وقوع سیل عظیم در این مناطق و خسارات فراوانی که به بار آورده نه تنها مردم آن دیار را مصیبت زده و اندوهگین کرد بلکه همه مردم کشور از این حادثه، همچون سیل زدگان عزیز دچار غم و اندوه فراوان شده اند.

وی در ادامه با اشاره به آیه«لَنْ تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰتُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّون»گفت: این سیل آزمایش بزرگ الهی است که باید بر حسب وظیفه انسان دوستی خود، به فرمایشات ائمه معصومین(علیهم السلام) جامه عمل پوشانده و با تمام توان و امکانات خود به مردم سیل زده کمک کرده تا از این طریق اندکی از درد وآلام آن مردم غمدیده کاسته شود.

مدیر مدرسه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) یزد، در ادامه از واریز کمک های نقدی طلاب به شماره حساب مشارکت نورانی مرکز خدمات حوزه های علمیه خبر داد و خاطرنشان ساخت: در این فراخوان طلاب، اساتید وکارکنان مدرسه با هدف کمک و همدردی با مردم سیل زده شرکت کردند.

وی در پایان با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده غیر نقدی به مرکز خدمات حوزه علمیه استان یزد تحویل داده خواهد شد گفت: طلاب همیشه ثابت کرده­اند حضوری فعال و پویا در چنین صحنه هایی دارند و به لطف خداوند متعال این چشمه نوع دوستی و انفاق، جاری خواهد بود ./1370/ج

ارسال نظرات