۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۶۳۶۹۹۵

پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان رهبری درپی درگذشت آیت الله بلندنظر

پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان رهبری درپی درگذشت آیت الله بلندنظر
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی درگذشت آیت الله بلندنظر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت الله محمد بلندنظر، از علمای بزرگ استان لرستان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و زاهد متقی آیت الله بلند نظر، از علمای بزرگ حوزه علمیه استان لرستان، شهرستان الشتر موجب تأثر گردید.

زهد و تقوا و صداقت این عالم بزرگوار همواره و از آغاز، زبانزد همه بود، از دیدگاه شرع، دو وصف تواضع و صداقت شاخص اصالت و ایمان و کمال یک انسان است و مرحوم آیت الله بلند نظر حقیقتاً تواضع و صدق او برجسته بود.

در این پیام آمده است: او آنچنان می نمود که بود و پیدا بود هیچ گونه کبر و نخوت و منیّتی در حرکات، چهره و رفتار او منعكس نیست، محضر او را که درک میکردی به یاد خدا می افتادی و این از صفات مردان الهی و عالمان ربانی است.

به حکم حدیث المؤمن بِشْره في وجهه این مرحوم را همواره همه با تبسم می دیدند، مردم داری و ارتباط با اقشار مختلف مردم بدون هرگونه تبعیض از ویژگی های این عالم ربانی بود و از این رو درب منزل او به روی همه باز بود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در پایان افزوده است: این مصیبت را به مقام معظم رهبری و مردم شریف استان لرستان و علمای محترم این استان و مردم فهیم و شهید پرور الشتر و خانواده داغدیده آن مرحوم تسلیت عرض می کنم./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
انا لله و انا الیه راجعون
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
روحشان شاد خدا رحمتشون کنه
0
0
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
ایشان را کوتاه معرفی می کردید.
0
0