۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۳۷۰۱۲
با محوریت طلاب خواهر مدرسه علمیه محدثه؛

گردهمایی دختران حاج قاسم سلیمانی در منطقه بازفت برگزار می‌شود

گردهمایی دختران حاج قاسم سلیمانی در منطقه بازفت برگزار می‌شود
خانم یوسفی گفت: گردهمایی دختران حاج قاسم سلیمانی با محوریت طلاب و با دعوت از سایر بانوان منطقه بازفت در دبیرستان دخترانه تلورد برگزار می‌شود.
خانم زهرا یوسفی، سرپرست مدرسه علمیه محدثه (س) بازفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه مهمترین رسالت حوزه‌های علمیه پرورش جوانان متعهد و انقلابی است، افزود: به دلیل حساسیت‌های زمانی و چالش‌های به وجود آمده و شبهات و جنگ نرم گسترده، الگوگیری از شهدا بالأخص شهدای مقاومت اهمیت بسزایی در رفع شبهات و چالش‌های امروز کشور دارد.

وی با تأکید بر اینکه جوانان اتقلابی باید پیرو خط ولایت باشند و بر باور‌های دینی و اعتقادات خود پافشاری و با شجاعت از آنان پاسداری کنند، گفت: رسالت روحانیون و طلاب در این شرایط بسیار حساس و تأثیرگذار است که نیاز به فکر جمعی و وحدت رویه دارد.

خانم یوسفی در ادامه با اشاره به محرومیت‌های منطقه بازفت خصوصا در زمینه امور فرهنگی و دینی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل حضور کم رنگ مبلغان و فعالان فرهنگی در این منطقه به خاطر بعد مسافت و صعب العبور بودن مسیر‌های ارتباطی، خلاء روشنگری و بصیرت افزایی در جوانان بسیار احساس می‌شود که حوزه‌های علمیه خواهران در این زمینه ورود جدی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه همه برنامه‌های برگزار شده در این مدرسه علمیه در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به عموم مردم خصوصا بانوان منطقه است، ابراز کرد: در این راستا گردهمایی دختران حاج قاسم سلیمانی با محوریت طلاب و با دعوت از سایر بانوان منطقه خصوصا دانش آموزان، فرهنگیان و فرهیختگان در دبیرستان دخترانه تلورد برگزار می‌شود.

سرپرست مدرسه علمیه محدثه (س) بازفت با بیان اینکه این گردهمایی فردا از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم معنوی حجت الاسلام خلیلیان، معاون نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان سخنرانی خواهد کرد؛ همچنین ویژه برنامه فاطمیه همراه با بزرگداشت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی نیز برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ فاطمی و مقاومت در بین عموم افراد جامعه را مهمترین نیاز روز کشور بیان کرد و ادامه داد: به یقین نقش حوزه‌های علمیه در فراگیری و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و فاطمی در بین مردم غیرقابل انکار است.

خانم یوسفی شهادت سردار رشید اسلام و حوادث پس از آن را سرآغاز تحول عظیمی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان تشیع دانست و گفت: این اتفاق هر چند غم سنگینی در دل‌های عاشقان ولایت ایجاد کرد، اما موجبات بیداری همگانی در سطح دنیا را رقم زد که با این بیداری نقشه‌های شوم دشمنان خارجی و داخلی نظام و انقلاب اسلامی بر ملا شد.

وی اضافه کرد: همه باید بدانند شهادت آن رادمرد بزرگ اسلام آخر خط نیست بلکه جرقه‌ای است تا شعله‌های آتش نهفته در دل جوانان انقلابی را برافروخته ساخته و جانی تازه در کالبدشان دمیده که تا آخرین قطره خون مدافع حریم ولایت باشند./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کار ابتکاری قشنگیه.
0
0