۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۳۷۰۹۶
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

ایران با ترور و تحریم تضعیف نمی شود| حاج قاسم با خدای متعال معامله کرد

ایران با ترور و تحریم تضعیف نمی شود| حاج قاسم با خدای متعال معامله کرد
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: ترامپ باید بداند که نمی‌تواند ایران را با تحریم و ترور و مسائلی از این قبیل ضعیف کند زیرا ایران و ایرانی پای آرمان‌های خود ایستاده است.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، بابیان اینکه سردار سلیمانی‌ها تربیت‌شده مکتب اسلام هستند، گفت: دین مبین اسلام به ما آموزش داده است که با خدای تعالی معامله کنیم و شهادت سردار سلیمانی گویای این مسئله است.

وی تصریح کرد: شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی سبب افتخار امت اسلامی‌ شده و ما باید استوارتر از قبل به راه خود ادامه دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به‌ ضرورت تربیت نسل انقلابی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمود سربازان من در گهواره هستند، ما باید در این راه سلیمانی‌ها را تربیت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به خباثت‌های استعمار پیر افزود: ما باید مشکلات داخلی را با تکیه‌ بر توان و دانش جوانان ایرانی حل کنیم و غرب را مقابل خود ببینیم زیرا خیانت‌های آن‌ها تمام‌شدنی نبوده و نیست.

آیت‌الله موسوی اصفهانی یادآور شد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی نشان داد که آمریکا در برابر اراده مردم ایران ذره ای کوچک است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های نابخردانه ترامپ اظهار داشت: ترامپ باید بداند که نمی‌تواند ایران را با تحریم و ترور و مسائلی از این قبیل ضعیف کند زیرا ایران و ایرانی پای آرمان‌های خود ایستاده است.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان گفت: بیداری اسلامی و مقاومت در برابر استکبار جهانی تنها راه نجات منطقه و امت اسلامی از شر فتنه‌ها است و ما آماده‌ایم ندای اسلام را به گوش جهانیان برسانیم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات