۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۶۳۷۰۹۹
معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور :

نهادهای حوزوی باید نقش بسزایی در ساماندهی و انسجام فعالیت ها داشته باشند

نهادهای حوزوی باید نقش بسزایی در ساماندهی و انسجام فعالیت ها داشته باشند
حجت الاسلام واحدی بر انجام فعالیت سازمان یافته تاکید کرد و گفت: نهادهای حوزوی باید نقش به سزایی در ساماندهی و انسجام فعالیت ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست هماهنگی و سازماندهی نهادهای حوزوی با حضور معاون ارتباطات و امور حوزه های علیمه خواهران کشور، مدیر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حوزه های علمیه خواهران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل تبلیغات اسلامی، نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و ... در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد واحدی» در این نشست، گفت: این نشست به منظور سازماندهی نهادهای حوزوی و اینکه حوزه ها چگونه می توانند در کنار هم فعالیت منسجم داشته باشند، برگزار می شود.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: دشمنان همه تلاش خود را جهت حذف روحانیت در جامعه اسلامی ایران به کار گرفته اند.

وی از تلاش دشمنان برای نفوذ در افکار عمومی مردم کشورمان سخن به میان آورد و یادآور شد: همه تلاش بدخواهان نظام و انقلاب تغییر فرهنگ و هویت دینی و ملی ایران اسلامی است.

واحدی اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، ائمه اطهار (علیهم السلام)، سربازان ولایت و حضور مردم در همه عرصه ها دشمنان این روز را نخواهند دید.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور بر فعالیت سازمان یافته بیشتر تاکید کرد و ادامه داد: نهادهای حوزوی باید نقش به سزایی در ساماندهی و انسجام فعالیت ها داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر تهیه نظام موضوعات و اولویت بندی آنها، گفت: ارتقاء، سازماندهی حوزوی، ایجاد هم گرایی و بالابرن فعالیت مشترک باید مدنظر قرار گیرد.

شایان ذکر است در این نشست، مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان نخبه حوزه و صاحب نظران علمی و دانشگاهی در زمینه موضوع های مختلف کار کارشناسی انجام داده و سپس حداقل هر ماه یا 40 روز یکبار، نشستی با حضور مسئولان حوزوی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار کنند تا در زمینه خروجی کار کارشناسان تصمیم گیری لازم صورت گیرد./1370/ج

ارسال نظرات