۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۳۷۱۹۲
در قم برگزار شد؛

رونمایی از شناسنامه شهید قاسم سلیمانی

رونمایی از شناسنامه شهید قاسم سلیمانی
در اختتامیه جشنواره سراسری کبوتران حرم از کتابچه شناسنامه شهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده معظم شهدا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، رونمایی از شناسنامه سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی شب گذشته در سالن همایش اداره کل ارشاد قم با حضور خانواده شهدا، سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر امام علی بن ابی طالب، سیدموسی حسینی کاشانی مدیر کل ارشاد قم، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیما و سید محمد حسن یزدی نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم برگزار شد.

گفتنی است که در این شناسنامه گزیده‌ای از آداب اخلاقی، خصوصیات فردی و اجتماعی، به همراه پیمان‌نامه وفاداران به راه و آرمان شهیدان گردآوری شده است.

سردار گنجعلی در این مراسم گفت: امروز به برکت خون شهدا، هزاران سرباز در قنیطره، بیخ گوش اسرائیل خیمه زده‌اند که این مثلث زر، زور و تزویر را نابود کنند. ثمره خون شهدا، امنیت پایدار بود که دشمن را میلیون‌ها کیلومتر عقب راند و الان امن‌ترین کشور، ایران است. بازپس‌گیری سوریه، عراق و کشورهای منطقه همه و همه به برکت خون شهدا بود که حلقه‌های مقاومت به وجود آمد و به یکدیگر متصل شد. /882/  303/

ارسال نظرات