۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۳۷۲۰۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کلید حل بسیاری از مشکلات بصیرت در دین است

کلید حل بسیاری از مشکلات بصیرت در دین است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سردار شهید سلیمانی الگوی خود را حضرت زهرا(س) قرار داده و در مسیر ایمان و بندگی خدا گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار کارکنان خانواده‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی الگوی خود را حضرت زهرا(س) قرار داده و در مسیر ایمان و بندگی خدا گام برداشت.

وی با بیان اینکه برخی از کسانی که در راه ایمان و بندگی خدا هستند دشمن دارند گفت: کلید حل بسیاری از مشکلات بصیرت در دین است که باید بصیرت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بصیرت را باید در جهان بینی توحیدی، انسان شناسی و دین شناسی به دست آوریم و اگر کسی به بصیرت برسد هیچگاه دچار ترس و افسردگی نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: افسردگی نیز از بی دینی است و مشکلات اجتماعی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و بازار به دلیل ضعف بصیرت است.

وی ادامه داد: دیدگاه توحیدی در مقابل دیدگاه حیوانی لیبرال دموکراسی و شیطانی غرب قرار دارد و دین خدا در دیدگاه غرب و لیبرال دموکراسی تحریف شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر انسان‌ها در بصیرت جهان شناسی، انسان شناسی و دین شناسی به حد نصاب لازم برسد تمام مسائل و مشکلات حل است و دیگر از دشمن نمی‌ترسد و به کسی طمع نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: همه نسبت به خود، خانواده و فرزندان وظیفه دارند تا در سطح جامعه کار کنیم و فرهنگ اصیل مکتب توحید را به جهانیان بشناسیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات