۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۶۳۷۲۳۹
امام جمعه اهواز:

اقامه نماز سرلوحه اعمال هر مسلمانی باشد

اقامه نماز سرلوحه اعمال هر مسلمانی باشد
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر همه خوبی‌های جهان را در پرونده اعمال داشته باشیم، اما نماز نخوانیم، هیچکدام قبول نمی‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، دوشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد شیخ انصار اهواز، با اشاره به اینکه استقبال مردم از پیکر سردار سلیمانی نتیجه خدمت خالصانه شهید بزرگوار است، اظهار داشت: عمر تنها نعمتی است که خداوند، یک بار به انسان عنایت می‌کند؛ از این رو عمر و جوانی باید در بهترین راه‌ها هزینه شود در غیر این صورت زیان دیده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اقامه نماز باید سرلوحه اعمال هر مسلمانی باشد، افزود: نماز بدون وضو، غسل و تیمم باطل است؛ از این رو وضو باید به صورت صحیح ادا شود البته نخست مانع انجام وضو ازاله گردد و در ادامه اگر نجاستی در اعضای وضو است برطرف شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه نباید پل‌های پشت سر را خراب کرد و روزنه‌ای برای بازگشت قرار داد، عنوان داشت: نباید نماز خواندن را ترک کرد، افراد بسیاری هستند که در اثر نماز خواندن هدایت شدند؛ چرا که «ان الصلاه تنهی عن الفحشاء و المنکر».

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: اگر همه خوبی‌های جهان را در پرونده اعمال داشته باشیم، اما نماز نخوانیم، هیچکدام قبول نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از مشکلات استان است، گفت: دانش آموزان مدارج علمی را طی کنند، اما بدانند که مدرک اشتغال زا نیست./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات