۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۳۷۲۶۸
رییس جامعة‌المصطفی:

محور مقاومت با شهادت «سردار سلیمانی» تقویت خواهد شد

محور مقاومت با شهادت «سردار سلیمانی» تقویت خواهد شد
رییس جامعة‌المصطفی گفت: محور مقاومت بی‌شک با شهادت «سردار سلیمانی» و «شهید ابومهدی المهندس» تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی با بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت عنوان کرد: آینده محور مقاومت، با خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس تقویت می‌شود.

رئیس جامعةالمصطفی افزود: همه دنیا و آزادی‌خواهان جهان، جنایت ترامپ و امریکا را محکوم می‌کنند و آن را نشانه استکبار امریکا می‌دانند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، بیشترین نقش را در ایجاد امنیت برای مردم منطقه و جهان در برابر فتنه تکفیری‌ها داشتند؛ فتنه‌ای که ترامپ اذعان داشت به دست امریکا درست شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی بیان کرد: منشأ جریان قسی‌القلب و خون‌ریز و تروریست تکفیری‌ها در منطقه، امریکاست و این دو بزرگوار و همرزمانشان خطر تکفیری‌ها را از بشریت دور کردند.

وی خاطرنشان کرد: جنایت بزرگ این است که کسی نماد مقاومت در برابر تروریسم بین‌المللی را به شهادت برساند و در عین حال، ادعا کند که این کار را برای ایجاد امنیت انجام داده است.

رئیس جامعةالمصطفی عنوان کرد: بی‌شک، به شهادت رساندن شهید سردار سلیمانی، ابومهدی مهندس و امثال ایشان، به معنای جایزه دادن به تروریست‌ها و جنایت‌کاران در دنیاست. البته از امثال ترامپ بعید نیست چنین جایزه‌ای به تروریست‌های جهانی بدهند.

وی تصریح کرد: آمریکا و ترامپ، بنیان‌گذار و مؤسس جریان‌های تروریستی در دنیا هستند و به شهادت رساندن سردار مقاومت، نمونه و مصداق آشکار تروریسم دولتی است./1370/ج

ارسال نظرات