۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۶۳۷۲۷۲
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

مقاومت رمز پیروزی جامعه اسلامی است

مقاومت رمز پیروزی جامعه اسلامی است
حجت الاسلام امرودی با بیان اینکه رهبر انقلاب نخ تسبیح وحدت و انگیزه الهی برای پیروزی در برابر مستکبران است، گفت: مقاومت رمز پیروزی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوشنبه در دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» با بررسی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت اسلامی فلسطین که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: مقاومت رمز پیروزی جامعه اسلامی است.

وی انگیزه الهی را رمز اول پیروزی مقاومت برشمرد و ادامه داد: سردار سلیمانی موسس و مبدع حرکت جمعیت دفاع از ملت فلسطین بود، انگیزه الهی او در دفاع از مردم فلسطین بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام امرودی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی عملیات های زیادی انجام داد اما بزرگ ترین عملیات او شهادتش بود، اگر در منطقه عملیاتی انجام می داد و جایی را آزاد می کرد با شهادت خود امتی را به وحدت رساند و کشتی آمریکا را در دنیا به گل نشاند.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سقوط هواپیمای اوکراینی را مایه تاسف و تاثر ملت ایران دانست و گفت: یکی از شهدای سانحه می دانست که به شهادت خواهد رسید؛ انسان تا شهید نشود شهید نمی شود.

وی با بیان اینکه انسان در برابر وصایای شهدا احساس کوچکی و حقارت می کند، گفت: مطالعه خاطرات شهدا انسان را متحول می کند.

حجت الاسلام امرودی وحدت را دومین رمز پیروزی مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: امت اسلامی با وحدت و یکپارچگی باید در برابر استکبار بایستند و پیروز شوند؛ شهادت حاج قاسم سلیمانی این پیروزی را رقم زد؛ تشییع پیکر شهدای مقاومت در تاریخ بی نظیر بود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سومین رمز پیروزی مقاومت را تبعیت از رهبر انقلاب بیان کرد و گفت: نخ تسبیح وحدت و انگیزه الهی همان فقیه آگاه و شجاعی است که امروز پرچم انقلاب را بر دست دارند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات