۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۳۷۴۰۲
رهبر معظم انقلاب:

سیاست خبیث معامله قرن به توفیق الهی و به کوری چشم آمریکا هرگز محقق نمی‌شود

سیاست خبیث معامله قرن به توفیق الهی و به کوری چشم آمریکا هرگز محقق نمی‌شود
حساب توئیتر سایت رهبر انقلاب در واکنش به طرح معامله قرن نوشت: به کوری چشم دولتمردان آمریکا سیاست شیطانی معامله قرن در مورد فلسطین به توفیق الهی هرگز تحقق نخواهد یافت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حساب توئیتر سایت رهبر انقلاب در واکنش  به طرح معامله قرن نوشت: به کوری چشم دولتمردان آمریکا سیاست شیطانی و خبیث آمریکا در مورد فلسطین با نام معامله قرن به توفیق الهی هرگز تحقّق نخواهد یافت. در مورد یهودی شدن بیت المقدس که میگویند باید دست یهود باشد، غلط بیخودی می‌کنند.

 قضیّه‌ فلسطین از یادها نخواهد رفت و مسلّماً ملّت فلسطین و همه ملّتهای مسلمان در مقابل آنان خواهند ایستاد و نمیگذارند معامله قرن اتفاق بیفتد. ۱۳۹۷/۰۴/۲۵

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن تجزیه منطقه را دنبال می‌کند.
2
0
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
تل آویو این روزها با بحران های زیادی از جمله بحران های سیاسی و مالی و نظامی دست و پنجه نرم می کند که بنا به اعتقاد تحلیل گران باعث شده تا روند زوال این رژیم شدت بگیرد.
2
0
سردار ما بی تو چه کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
شکست تلاش های آمریکا برای متحد کردن کشورهای عربی و کشورهای منطقه در قبال معامله قرن و جلب حمایت آنها برای موافقت با این طرح آمریکایی که تماماً به نفع رژیم صهیونیستی بوده و حقوق ملت فلسطین را در خصوص تشکیل کشور فلسطین به طور کامل نادیده می گیرد یکی دیگر از عوامل تشدید کننده بحران ها در این رژیم به شمار می رود چرا که تل آویو بر اجرایی شدن معامله قرن و محو کردن مسأله فلسطین برای همیشه در تاریخ معاصر حساب ویژه ای باز کرده بود.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
هر دفعه این نقشه کشیده میشه یکم آب میره. فلسطینیها هم قبولش نمیکنن و بازهم بیشتر آب میره. این خلاصه مناقشه ۷۰ ساله فلسطین و رژیم اشغالگر قدسه
0
0