۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۳۷۶۶۰
آیت الله نوری همدانی:

علما نسبت به جنایت معامله قرن سکوت نکنند | راه شکست دشمن اتحاد است

علما نسبت به جنایت معامله قرن سکوت نکنند | راه شکست دشمن اتحاد است
حضرت آیت الله نوری همدانی با هشدار نسبت به اجرای طرح ننگین معامله قرن، از امت اسلام به ویژه علما خواست برای مقابله جدی با توطئه نابودی آرمان فلسطین وارد صحنه شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای هندوستان با اشاره به رسالت های مهم علما و روحانیت گفت: در اسلام برنامه ریزی شده تا عده ای از افراد متخلق به اخلاق اسلامی در میان مردم باشند و مردم را به خیر، صلاح و سعادت دعوت کنند.

وی افزود: امروز وظیفه ما بسیار سنگین است و هیچ قشری در اسلام به اندازه علما عظمت، فضیلت و منزلت ندارد و هیچ گروهی به اندازه علما مسؤولیت سنگینی ندارد، همانگونه که اسلام عالم را تکریم می کند و نگاه به چهره او را عبادت می داند وظیفه سنگینی را بر عهده او قرار داده است.

این مرجع تقلید با بیان این که امروز دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیست ها با توطئه جدید معامله قرن در صدد نابودی آرمان فلسطین هستند، اظهار داشت: چه جنایت و گناهی از این بزرگتر وجود دارد؟ مسلمانان باید وحدت و اتحاد داشته باشند و در صحنه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: علمای اسلام نیز نباید سکوت کرده بلکه باید حول محور قدس شریف متحد شده و آرمان های اسلامی را پیگیری کنند، ما نمی توانیم تماشاگر باشیم چرا که اسلام مسؤولیت سنگینی بر دوش علما قرار داده است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: علما نمی توانند ساکت و تماشاگر باشند تا آمریکایی ها و صهیونیست ها فلسطین را نابود کرده و قدس شریف را تصاحب کنند، اگر علما ومسلمانان متحد شوند کارهای بزرگی می توانند انجام دهند.

وی عنوان کرد: امروز روزی نیست که تماشاگر باشیم بلکه باید به میدان بیاییم و توطئه های دشمن را خنثی کنیم، در اسلام مرز جغرافیایی مطرح نیست و کل مسلمانان دنیا با یکدیگر برادر هستند و باید متحد باشند، اگر تنها سخنرانی و تماشا کنیم در پیشگاه الهی مسؤول خواهیم بود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دشمن یک لحظه آرام نمی گیرد و برنامه اختلاف افکنی بین مسلمین را همواره در دستور کار دارد، هرگز نباید فکر کنیم که دشمنان دست از کینه توزی بر می دارند چرا که آن ها روز به روز به امکانات بیشتری به جنگ اسلام می آیند، در چنین شرایطی باید به وظیفه خود عمل کنیم تا منجر به شکست دشمن شود، راه شکست دشمن اتحاد جوامع اسلامی است.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
هبر معظم انقلاب با درایت و شجاعت کامل در صحنه هستند و فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند 10 ضربه خواهد خورد و به آمریکا سیلی خواهیم زد،
0
0