۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۳۷۸۰۴
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

معامله قرن تخیلی بیش نیست | امت اسلام از آرمان قدس دست نمی کشد

معامله قرن تخیلی بیش نیست | امت اسلام از آرمان قدس دست نمی کشد
نماینده خبرگان با بیان اینکه طرح «معامله قرن» را نطفه ای نامشروع دانست که مرده به دنیا آمده است و گفت: ایران اسلامی در کنار آرمان قدس بوده و از آن دست نخواهد کشید.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه ترامپ با انگیزه های شیطانی دست به رونمایی طرح ننگین معامله قرن زده است، گفت: او این کار را برای آن انجام داده است که شکست های پی در پی خود در منطقه را پوشش دهد.

وی ضمن اشاره به سیلی سخت سپاه پاسداران به آمریکای جنایتکار ادامه داد: ترامپ با رونمایی از طرح ننگین معامله قرن برای جبران شکست های پی در پی خود در منطقه و برای بازسازی ابهت پوشالی و از دست رفته خود تلاش می کند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه ترامپ برای رهایی از جریان استیضاح خود نیازمند همکاری جریانات صهیونیستی است، ابراز داشت: ترامپ هم برای جریان استیضاح و هم برای انتخابات آینده ای که در پیش دارد دست به رونمایی از طرح معامله قرن زد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری طرح «معامله قرن» را نطفه ای نامشروع دانست که مرده به دنیا آمده است و گفت: محروم کردن فلسطینی ها از زادگاه خودشان و فرستادنشان به جایی دیگر و از بین بردن انتفاضه تخیلی بیش نیست؛ هیچ فلسطینی حاضر نیست سرزمین خود را رها کرده و به جایی دیگر برود.

وی با بیان اینکه امروز امواج مقاومت در سراسر دنیا تقویت شده است و فلسطینی ها احساس تنهایی نمی کنند و مرعوب این طرح های ننگین نمی شوند، تأکید کرد: امروز همه جبهه مقاومت اعم از لبنان، یمن، عراق، سوریه و ایران در کنار فلسطین هستند و آن را در برابر دشمنان تنها نمی گذارند.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در کنار آرمان قدس شریف بوده و هیچگاه از آن دست نخواهد کشید، گفت: وظیفه دنیای اسلام به ویژه کشورهای عربی این است که در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند و توطئه های دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروز علمای انقلابی در صحنه هستند و عرصه را برای آمریکا در منطقه تنگ خواهند کرد، یادآور شد: آن دسته از عالمانی که امروز در برابر طرح ننگین معامله قرن سکوت کرده اند جز افلاس و بدبختی و ورشکستی در میان ملت های مسلمان چیزی نصیبشان نخواهد شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات