۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
کد خبر: ۶۳۷۸۲۳
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

آقای روحانی با حاشیه سازی بر ناکامی و ضعف‌های خود سرپوش می‌گذارد

آقای روحانی با حاشیه سازی بر ناکامی و ضعف‌های خود سرپوش می‌گذارد
رییس قرارگاه عمار گفت: آقای روحانی در مسائل اقتصادی کاملا ناموفق بوده و در سیاست خارجی هم توفیقی نداشته است و با حاشیه سازی ذهن مردم را از این موضوعات غافل می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار شنبه شب در نخستین جلسه از سلسه نشست های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب گفت: هیچکس تصور نمی کرد که ایران اسلامی بعد از 41 سال در این جایگاه قرار داشته باشد.

وی افزود: دشمن هیچگاه فکر نمی کرد که جمهوری اسلامی ایران بعد از 41 سال تعیین کننده سیاست بین الملل شود، در ادامه راه قطعا هرچه به قله هدف نزدیک تر می شویم همراهی مردم در ایران و منطقه را بیشتر لازم داریم و این همراهی منوط به دادن بصیرت و اقناع است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که هرچه اطلاعات و بصیرت مردم بالاتر برود همراه تر می شوند، اظهار داشت: در این همراهی یک قشر خاص مسؤول نیست بلکه همه مسؤولیت دارند، بعد از انتخابات 96 رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید آتش به اختیار عمل کرد یعنی هر فردی مسؤول است و نباید منتظر دستور و سازماندهی باشد.

وی ادامه داد: منظور رهبر معظم انقلاب از آتش به اختیار اقدامات عملی خیابانی نبوده چرا که فتوای ایشان در این زمینه حتی در راستای نهی از منکر منع است، تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه آتش به اختیار کار فرهنگی و همراه سازی است و همه امروز در این زمینه وظیفه دارند.

*هرچه به قله و هدف نزدیک شویم تهاجمات دشمن شدت پیدا می کند

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که در گام دوم تقرب به نقطه هدف لحاظ شده است، ابراز داشت: تقرب به نقطه هدف یعنی هرچه به هدف نزدیک تر شویم تهاجم و حرکت طرف مقابل شدت پیدا می کند و در این مسیر همراه سازی حساس تر می شود.

وی عنوان کرد: قرآن کریم می فرماید در درگیری با باطل سست و ناامید نشوید، گاهی سختی فراوان و دشواری ها و به نتیجه نرسیدن سبب می شود که انسان کار را رها کند، قرآن می فرماید همانگونه که شما در مبارزه سختی می کشید طرف مقابل هم سختی می کشد، طرف مقابل درد می کشد اما با ابزار رسانه درد خود را پنهان کرده و درد طرف مقابل خود را چند برابر جلوه می دهد و حتی کار را به سمتی می برند که انسان تصور می کند برای حل مشکل باید دست به دامن دشمن شود.

رییس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: کسانی که فکر می کردند که برجام مشکل را حل می کند درک دقیقی از دستورات قرآن نداشتند و توجه نکردند که طرف مقابل مشکل جدی دارد اما با ابزار رسانه آن را پنهان می کند، ترامپ پرده روی مشکلات آمریکا را کنار زد.

وی اضافه کرد: امروز آمریکایی ها 23 هزار میلیارد دلار بدهی دارند و بیش از خرج 100 سال ایران بدهکار هستند، چنین کشوری چگونه می تواند مشکل دیگر کشورها را حل کند؟ امروز آمریکا در منطقه زمین گیر شده است و نمی تواند کاری کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که مسلمین به خدایی تکیه دارند که دشمن بهره ای از آن ندارد، گفت: قرآن می فرماید تا جایی که می توانید در برابر دشمن ابزار و نیرو تهیه کنید تا دشمن از شما هراسان باشد و اگر بترسد عقب نشینی می کند اما اگر انسان بترسد دشمن حمله خواهد کرد.

وی افزود: طبق قاعده نظامی اگر نیروی مهاجم سه برابر مدافع باشد مدافع باید بترسد اما اگر نیروهای مهاجم کمتر از سه برابر باشد مهاجم باید در برود اما خدا همراه مسلمانان در برابر دشمنان قرار دارد و این دست قدرت الهی همه معادلات ظاهری را بر هم می زند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که امام خمینی(ره) ذره ای از دشمن هراس نداشت، اظهار کرد: امام می دانست که دشمنان مقابل او ابتدا دشمنان خدا هستند و او باید در حد استطاعت به میدان بیاید، ایشان در حد قدرت خود به میدان آمد و خدا همراهی کرد و انقلاب و دفاع مقدس پیروز شد و الا طبق محاسبات ظاهری نمی توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم.

*مجلسی باید سر کار بیاید که دولت را به مسیر درست مدیریت هدایت کند

وی ادامه داد: در عین الاسد 13 موشک شلیک شد اما آمریکایی ها به اندازه هزار و 300 موشک ترسیدند و هراسان شده اند، افسر دانمارکی مصاحبه می کند که در زمان موشک باران همه در پناهگاه بودیم و خیلی وحشتناک بود و اگر موشک به پناهگاه می خورد هزاران کشته می دادیم اما ایران پناهگاه را مورد حمله قرار نداد چرا که می توانستند پناهگاه را هدف قرار دهند و کشتار انسانی کنند اما تأسیسات را مورد هدف قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ابراز داشت: امروز آمریکایی ها حساب و کتاب می کنند که چگونه از منطقه خارج شوند، خدا به یک حرکت چنان عظمت می دهد که دشمن چاره ای جز خروج از منطقه ندارد، طبق برنامه دشمن قرار بود امروز چیزی نداشته باشیم اما امروز ما در چه جایگاهی قرار داریم و دشمنان چه جایگاهی ندارد.

وی عنوان کرد: وقتی امروز آمریکایی ها در استیضاح ترامپ درگیری دارند مسأله منافع ملی خود را در نظر می گیرند چرا که می گویند اگر او استیضاح شود آمریکا فرو می پاشد اما عده ای دیگر می گویند اگر استیضاح نشود دوباره رییس جمهور خواهد شد و بلای بیشتری سر آمریکا می آورد و به زمین خواهیم خورد.

*مدیران فرسوده و پیر راه را برای جوانان باز کنند

رییس قرارگاه عمار در ادامه با اشاره به مسائل مربوط به کشور خاطرنشان کرد: اگر امروز رییس جمهور می گوید کمبود جنس نداریم یعنی گرانی ها ناشی از کمبود محصولات و اجناس نیست و مشکل گرانی به مدیریت بر می گردد و باید در شیوه های خود تجدید نظر کند و افراد کار بلد روی کار بیایند، امروز باید مجلسی تشکیل شود که بتواند دولت را به مسیر مدیریت صحیح هدایت کند و در ادامه باید دولتی جوان و کاربلد روی کار بیاید.

وی اضافه کرد: در ابتدای انقلاب نیروی تربیت شده نداشتیم اما امروز به نقطه ای رسیدیم و نیروهایی تربیت کردیم که با موشک های نقطه زن دشمن را ادب می کند، در اقتصاد و مدیریت همان نیروها تربیت شدند اما برخی مدیران پیر اجازه روی کار آمدن آن ها را نمی دهند، مدیران گذشته باید کنار بروند و راه را برای جوانان باز کنند، امروز رهبر انقلاب این مسیر را آغاز کردند و جوانان را سر کار می آورند.

*لازمه موفقیت در گام دوم عدم سستی است | مذاکره دردی دوا نمی کند

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که خداوند متعال همه ابزار را برای گام دوم انقلاب فراهم کرده است، گفت: لازمه موفقیت در گام دوم این است که سست نشویم، باید بدانیم که اگر شعار دادند که برای حل مشکلات اقتصادی راهی جز مذاکره نیست حرفی بی ربط است.

وی در بخش دوم سخنان خود در بخش پرسش و پاسخ ها با اشاره در پاسخ به چرایی آتش زدن پرچم آمریکا افزود: پرچم آمریکا نماد استکبار جهانی و افراد مستکبر و ظالم است نه مردم و ملت آمریکا و خود آمریکایی ها این موضوع را می دانند، از این رو هر جا در دنیا که می خواهند به ظلم اعتراض کنند می بینیم که پرچم آمریکا را آتش می زنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به طرح معامله قرن آمریکایی ها و صهیونیست ها اظهار داشت: طرح امروز ترامپ ادامه طرح نیمه کاره ریگان و دبلیو بوش است، درگیر شده اند تا قدس را یهودی کنند تا به قول خودشان مسیح ظهور کند و آتش امروز دنیا زیر سر یهودی ها است.

وی در ادامه با بیان این که که کسانی که گلوگاه های اقتصاد را گرفته اند به راحتی کنار نمی روند، ادامه داد: این افراد هنگامی می افتند که آمریکا از منطقه اخراج شده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پاسخ به سؤالی درباره علت اصابت موشک به هواپیمای مسافربری ابراز داشت: همه اطلاعات دقیق منوط به بازخوانی جعبه سیاه هواپیما است و نقطه ابهام این است که اگر بعد از بررسی جعبه سیاه مکالمه ای وجود داشته باشد صورت مسأله تغییر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: هواپیمایی که در افغانستان سقوط کرد طبق ادعای آمریکایی ها با موشک طالبان سقوط نکرده بلکه ایران سیستم ناوبری هواپیما را با نبرد جنگال از کار انداخته است، این هواپیمای آمریکایی دارای پیشرفته ترین سیستم های دنیا بود پس می شود سیستم ناوبری هواپیما را از کار انداخت، سؤال می شود آیا سیستم ناوبری هواپیما را بعد از اصابت موشک از کار انداخته اند یا خیر، کسانی هم برای انتقام از سپاه برخی سخنان را مطرح کردند که کسی مانند آن در دنیا نمی گوید، باید منتظر بررسی جعبه سیاه باشیم اما احتمال از کار انداختن سیستم ناوبری هواپیما وجود دارد.

استاد حوزه علمیه قم در پاسخ به سؤالی درباره علت هجمه های رییس جمهور به شورای نگهبان و پیش بینی وی درباره مجلس آینده خاطرنشان کرد: مجلس آینده به یاری خدا از مجلس فعلی بهتر خواهد بود، شعار ما باید مجلس تراز حاج قاسم سلیمانی باشد.

*آقای روحانی با حاشیه سازی بر ناکامی های اقتصادی خود سرپوش می گذارد

وی اضافه کرد: آقای روحانی در مسائل اقتصادی کاملا ناموفق بوده و در سیاست خارجی هم توفیقی نداشته است و با حاشیه سازی ذهن مردم را از این موضوعات غافل می کند، خود رییس جمهور می داند هجمه های او تأثیری بر تصمیمات شورای نگهبان ندارد اما دنبال حاشیه سازی و پرت کردن حواس مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه با بیان این که آمریکایی ها و دشمنان میلیاردها دلار خرج کردند تا ایران، عراق و لبنان را بدون دولت و بحران زده کنند، گفت: ابتدا بنا بود این درگیری ها از ایران آغاز شود اما با اعلام خبر آزادی البوکمال چون اسرائیل را در خطر می دیدند عراق و لبنان را زودتر بهم ریختند اما حاج قاسم آن مناطق را ساماندهی کرد و در ادامه بحران بنزینی در ایران آغاز شد اما رهبر معظم انقلاب با چند جمله در درس خود بحران را جمع کردند.

وی افزود: وقتی دشمن خود را اوج ناکامی دید طرح بزدلانه ترور حاج قاسم سلیمانی را اجرایی کرد و این جریانات مسائلی مانند زم را به حاشیه برد، زم سرباز کوچکی از توطئه دشمن بود که در دام افتاد.

رییس قرارگاه عمار با تأکید بر تقویت اقتصاد بدون اتکا به نفت در کشور اظهار داشت: نقش نفت باید از اقتصاد کشور حذف شود، در زمینه تنگ هرمز باز بودن آن علامت قدرت ایران است، تنگه هرمز باید باز بماند و اگر بنا باشد بسته شود رو به آمریکا خواهد بود، ما آمریکا را از تنگه باز بیرون خواهیم کرد نه بسته.

وی با اشاره به اظهارات اخیر ظریف درباره مذاکره ادامه داد: ما در برجام برای خود تعهد ایجاد کرده ایم، این ها در برجام ابزاری با عنوان ماشه دست دشمن دادند که اگر ایران یک طرفه از برجام بیرون برود تمام تحریم های سازمان ملل خود به خود باز می گردد، این امضا را داده اند و تلاش می کنند که آن ها را بیرون رفته معرفی نکنند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: بعد از خروج آمریکا از برجام اروپایی ها در برجام مانده اند اما به تعهدات خود عمل نمی کنند و تحریم ها را هم دنبال می کنند و به محض این که ایران مطلبی را مطرح می کند می گویند ایران خارج شده و باید همه تحریم ها باز گردد.

وی عنوان کرد: ما با آمریکا مذاکره ای نخواهیم داشت اما اگر آمریکا به برجام باز گردد و ایران نخواهد مذاکره کند بحث بازگشت تحریم ها و ابزار ماشه مطرح می شود، اگر این را گفته و در راستای معرفی نشدن ایران به عنوان خروج یک از برجام بوده که هیچ اما اگر گفته حاضریم خارج از برجام با آمریکا مذاکره کنیم قبل از ما خدا برخورد می کند، امروز آقای وزیر امور خارجه با رییس جمهور تعارض دارند و از او خسته شده است از این رو به رهبر معظم انقلاب می گوید مجبور شدیم در مذاکرات از خطر قرمز شما عبور کنیم اما چه کسی به او گفته که از خطوط قرمز عبور کند؟

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
اسراییل بیش از دو دهه دیگر از عمرش باقی نمانده است.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
مقاومت در منطقه پیروز است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
یک سایت اعتدالگرایی که همواره بعنوان یکی از کارخانه‌های خبرسازی برای خدمت به ماشین جنگ روانی دولت فعالیت دارد، در خبری دروغ، مدعی شده که استاد #طائب، از حرف غلط #ظریف مبنی بر امکان مذاکره با قاتلان #سردار_سلیمانی دفاع کرده است!
اکنون با انتشار فیلم کامل سخنان استاد طائب، یکی دیگر از دروغ سازی های این جماعت روشن شده است.
به نظر می‌رسد خلاف گویی و استفاده از دروغ بعنوان یکی از ابزارهای فعالیت سیاسی در سطحی از لیبرال‌های وطنی به اپیدمی تبدیل شده و از افشای دروغ ها، احساس شرمساری نمی‌کنند لذا مخاطب ایرانی در این موارد از آنان عذرخواهی نمی‌بیند.
1
0