۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۸۲۸۷
تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة:

سازشگران هرگز نمی توانند برای مردم قدرت آفرینی کنند

سازشگران هرگز نمی توانند برای مردم قدرت آفرینی کنند
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه مسؤولان برای کشور و امت اسلامی قدرت آفرینی کنند، گفت: سازشگران هرگز نمی توانند برای مردم قدرت آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة، امروز در گردهمایی 30 هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی ها» که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی محبوب‌ترین شخصیت در ایران و منطقه بود.

وی با بیان اینکه در همه یادواره های شهدا تصاویر سردار سلیمانی استفاده می شد، ادامه داد: شهید رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی قبل از آن که شهید شود عزیز مردم بود همین عشق و علاقه سبب شد مردم بی نظیرترین مراسم تشییع را در تاریخ ایران رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مظهر قدرت ملت ایران و جبهه مقاومت بود، اظهار داشت: دین اسلام می کوشد تا انسان قوی بار بیاید برای همین انسان های مومن قوی هستند؛ دینداری و داشتن روحیه ضعیف قابل جمع با یکدیگر نیست.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة با تاکید بر اینکه مدارس باید دانش آموزان را از نظر روحی قدرتمند بار بیاورند، ابراز کرد: شاخص تعلیم و تعلم در آموزش و پرورش باید بر محور تقویت قدرت روحی دانش آموزان استوار باشد.

وی با بیان اینکه برخی انسان ها از روی ضعف خوش خلق هستند و این ارزشمند نیست، گفت: خانواده نخستین کانون تعلیم و تربیت است بنابراین والدین در قدرتمند بار آوردن فرزندانشان باید بسیار کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: انسان اگر قدرت روحی داشته باشد می تواند به بسیاری از امور اعم از دانش، ثروت و غیره دست یابد. دخترانی که امروز حجاب خود را حفظ می کنند در اصل بیانگر قدرت روحی‌ آنان و به تصویر کشیدن قدرت زنان است.

استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن مسؤولان کشور، گفت: مسؤولان و سیاستمداران ما چه زمانی می خواهند همانند سردار سلیمانی باشند؟ رمز زنده ماندن یاد سردار آن است که مسؤولان نیز در همه عرصه های اقتصادی و غیره همانند حاج قاسم برای کشور و امت اسلام قدرت آفرینی کنند.

وی افزود: در کجای تاریخ وجود دارد که عکس سازشگران بر روی سینه های مردم نصب شود و محبوب قلب ها باشد؛ سردار سلیمانی حماسه ساز بود، مسؤولان باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند تا ملت قدرتمند و عزتمند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه مردم از مسؤولان نظامی می خواهند مقتدرانه عمل کنند، اظهار داشت: آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید به تناسب مقاطع مختلف آموزشی یادمانی در کتاب های درسی در تحلیل چرایی محبوبیت سردار سلیمانی داشته باشد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات