۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۳۸۳۴۵
سردار فدوی:

راهبرد اصلی رهبر انقلاب درباره انتقام سخت "خروج آمریکا از منطقه" است

راهبرد اصلی رهبر انقلاب درباره انتقام سخت
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راهبرد اصلی رهبر انقلاب درباره انتقام سخت "خروج آمریکا از منطقه" است، گفت: مبانی انقلاب اسلامی با مبانی غرب همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش «تبیین مکتب شهید سلیمانی» که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در حالی رقم خورد که همگان از به ثمر نشستن آن ابراز نا امیدی می کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرد که اگر انسان ها به عهد خود عمل کنند خداوند نیز همه وعده های خود را محقق خواهد کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی به همگان آموخت که اگر در راه خداوند ثابت قدم باشند، خدای متعال نیز نصرت و یاری خود را شامل حالشان خواهد کرد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه حضور تماشایی و با عظمت مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حاصل اراده الهی است، اظهار داشت: دشمنان سال گذشته اعلام کرده بودند که اجازه نمی دهیم ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلابشان را مشاهده کنند؛ این سخن سند حماقت و احمقی دشمنان ما است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران علیرغم تلاش های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف حضور جدی و مؤثر دارند، بیان کرد: دشمن با محاسبات مادی خود می پندارد می تواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد، اما درک و فهمی نسبت به قدرت معنوی انقلاب ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما درکی نسبت به قدرت معنوی انقلاب اسلامی ندارند، ابراز کرد: دشمن هیچگاه نمی تواند درک کند که ارادت مردم ایران نسبت به اهل بیت(ع) و پایبندیشان نسبت به مبانی دین اسلام چه آثاری دارد، از همین جهت همواره در محاسبات خود دچار اشتباه می شود.

سردار فدوی با اشاره به اینکه اگر ما به تکالیف الهی خود عمل نکنیم خداوند نیز به ما یاری نخواهد رساند، بیان داشت: ما در انقلاب اسلامی توانسته ایم تکالیف الهی خود را به میزانی که برای خداوند قابل قبول باشد انجام داده ایم، از همین جهت خداوند نیز نصرت و عنایت خود را شامل حالمان کرده است؛ اگر ما به وظایف خود عمل نمی کردیم انقلاب اسلامی هیچگاه به ثمر نمی نشست و چهل و یکمین سال خود را نمی دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی شهید شد که با همه وجود پایبند به تکالیف الهی خود بود، راهپیمایی 22 بهمن امسال را دارای اهمیت ویژه ای دانست و خاطرنشان کرد: ما در سپاه پاسداران حتی 24 ساعت را هم در زمینه تحقق وظایف خود از دست نمی دهیم.

وی با اشاره به خروش ملت ایران و عراق و سایر کشورهای منطقه در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی و بیان اینکه امروز هر آنچه داریم حاصل مکتب و اندیشه امام راحل است، ابراز کرد: امام(ره) به گونه ای برای انقلاب اسلامی ریل گذاری کردند که سالیان سال از مسیر خود منحرف نخواهد شد و این امانت الهی را به دست صاحب اصلی اش خواهد رساند.

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه آمریکا در چهل و یک سال گذشته حتی یک پیروزی هم در برابر انقلاب اسلامی کسب نکرده است، مطرح کرد: آمریکا در طول انقلاب اسلامی بارها و بارها از قدرت انقلاب اسلامی شکست خورده است؛ امروز نمی از یم انقلاب اسلامی در یمن بروز کرده است و مشاهده می کنیم که همه دشمنان در مقابل یمنی ها عاجز شده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از سخنان برخی مسؤولان در زمینه مذاکره با آمریکا بیان کرد: امروز برخی مسؤولان می گویند ما باید در همه عرصه ها به ویژه زمینه های اقتصادی طبق قاعده های آمریکا عمل کنیم، در حالی که مبنای انقلاب اسلامی با مبنای غرب همخوانی ندارد و اساساً قواعد مادی گرایی غرب نمی تواند در انقلاب اسلامی کارایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر به قواعد و مبانی دین در همه عرصه ها عمل کنیم بدون شک مشکلات موجود در کشور حل خواهد شد، ابراز کرد: ملت ایران در 41 سال گذشته بی نظیر عمل کرده اند و در ادامه راه نیز باید در همه عرصه ها و صحنه ها به ویژه انتخابات ها حضور مؤثر داشته باشند و نسبت به آینده خود بی تفاوت نباشند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یک مکتب است، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره به گونه ای عمل می کرد که هیچکس ذره ای ناراحتی از او به دل نداشت؛ این شهید بزرگوار در برابر خانواده های معظم شهدا بسیار فروتن بود و از بوسیدن پای مادران شهدا ابایی نداشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره و بیان کرد: در آن شب شرایط عملیاتی و امنیتی در حد حداکثری در کشور وجود داشت، زیرا در حال پنجه انداختن در پنجه آمریکا بودیم؛ در این شرایط همه ما منتظر اقدام آمریکایی ها بودیم و خطای انسانی در اشتباه گرفتن هواپیما با موشک کروز سبب به وجود آمدن آن حادثه غم انگیز شد.

وی با بیان اینکه همه نیروهای آمریکایی باید از منطقه خارج شوند، راهبرد اصلی رهبر معظم انقلاب در زمینه انتقام سخت را خروج آمریکا از منطقه معرفی کرد و گفت: رهبری تکلیف انتقام سخت را با این سخن خود که فرمودند آمریکا باید از منطقه خارج شود روشن کردند؛ ما نیز با تبعیت از ایشان در همین راستا حرکت می کنیم./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
زدن پایگاه عین الاسد سیلی اول بود. برای انتقام سختی که در راه است همه باید وارد میدان شویم و انتقام خون حاج قاسم و شهدا را بگیریم و تا نابودی آمریکا و اسرائیل این کار را ادامه خواهیم داد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
سردار که ترور شد رویاها با کابوس ها همراه شد و ترامپ را به حساس ترین دوران ریاست جمهوری اش رساند؛ او مجبور بود حمله به عین الاسد را بدون جواب بگذارد و خفت شکست طرح فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی را بپذیرد و قبول کند اقداماتش باعث تندتر شدن رفتار ضد آمریکایی ایران و گروهی از مردم منطقه شده است با این حال او امید به پیروزی دارد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
در بررسی امکان درگیری ایالات متحده آمریکا با چین، مسئله نفت دارای اهمیت بسیاری است که به صورت خلاصه در اینجا به آن می پردازیم

اقتصاد آمریکا توان وارد شدن به یک جنگ را ندارد و از آن سو دولت چین وابستگی انکار ناپذیری به نفت خاورمیانه دارد، در میان تمام منابع نفت خاورمیانه ایران مطمئن ترین تامین کننده نفت چین می باشد و دولت چین به هیچ وجه از این تامین کنند بزرگ نخواهد گذشت زیرا خرید نفت از ایران برای چین نه یک نیاز اقتصادی بلکه یک الزام امنیتی می باشد.

به دلیل نیاز های چین به منابع انرژی این کشور با استفاده گسترده از زغال سنگ به تامین نیاز خود می پردازد و همچنین این کشور به منابع موجود در دریایی چین جنوبی چشم دوخته و با تقویت افسار گسیخته نظامی خود در این مناطق دست به تامین منافع برای خود در آنچه خط موسوم به (nine_dash) می باشد ، زده است

آنچه در اینجا بیش از پیش باید در نظر گرفت اهمیت آینده خاورمبانه در این معادله قدرت می باشد

خروج یا ماندگاری آمریکا در منطقه ما بیش از تعداد ناوهای چینی بر معادلات اقیانوس آرام تاثیر دارد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
آمریکا از منطقه که نمی‌رود هیچ ، 3 پایگاه نظامی هم در نزدیکی مرز ایران می‌سازد!

منابع اطلاعاتی اسراییل مدعی شدند ایالات متحده آمریکا نه تنها قصد خروج از عراق ندارد، بلکه قصد ساخت 3 پایگاه جدید نظامی در نزدیکی مرز ایران را دارد.

به گزارش عصرایران، وب سایت اسراییلی" بریکینگ دیفنس" به نقل از منابع اطلاعاتی اسراییل با انتشار این خبر گفته است این پایگاه‌های "نیمه‌دایمی" قرار است در منطقه اقلیم کردستان عراق و در نزدیکی مرزهای ایران ساخته شوند.
بر اساس این گزارش ایالات متحده در نظر دارد یک پایگاه نظامی را در نزدیکی شهر "سلیمانیه" (در اقلیم کردستان عراق)، یک پایگاه بزرگ نظامی دیگر در نزدیکی شهر "حلبچه"، که تنها 14 کیلومتر از مرز ایران فاصله دارد، تأسیس کند؛ پایگاه سوم هم قرار است در جنوب استان اربیل (مرکز اقلیم کردستان عراق) تاسیس شود...
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
حاج قاسم و ابوالمهدی عزیز! شما آرام بخوابید که دیگر عراق و منطقه برای آمریکا آرام‌ نخواهد بود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
خروج آمریکا از عراق و منطقه یک واجب عرفی و شرعی است چرا که حضورش باعث فتنه و غارت ثروت و فساد فاسدین میشود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
با خروج آمریکا از منطقه ریشه همه بی‌نظمی‌ها و کشمکش‌ها خشک می‌شود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
دولت ترامپ در حال عقب‌نشینی و ایران در حال قدرتمندتر شدن است

نشریه آمریکایی "فارن آفرز" بر قدرت ایران در منطقه و عقب نشینی سیاست های ترامپ در رابطه با فشار حداکثری بر ایران اشاره کرد.
پس از خروج آمریکا از برجام، دولت‌های اروپایی نمی‌خواستند از تجارت با ایران چندان حمایت کنند و صادرات نفت ایران کاهش یافت. دولت ترامپ از این آمار به‌عنوان اثبات موفقیت تحریم‌ها استفاده می‌کند. اما دیگر نشانه‌ها از این مسئله حکایت دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات پیش می‌رود.
از جمله اهداف کمپین اعمال فشار حداکثری ایالات متحده، افزایش هزینه فعالیت‌های منطقه‌ای ایران بود؛ اما به‌نظر می‌رسد ایران در حالی وارد دومین سال تحت فشار تحریم‌ها شده که موقعیت منطقه‌ای قدرتمندتری دارد. دولت ترامپ ماه گذشته متحدان خود را در سوریه تنها گذاشت و عقب‌نشینی کرد. ترامپ ممکن است موضع دفاعی در منطقه را تقویت کند، اما جرأت درگیری در جنگ را ندارد.
1
0
ناشناس
Singapore
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۹
امریکا در حال تهیه بمب های هسته ای کوچک است . برای ضربه زدن به تاسیسات هسته ای غنی شده ایران در زیر زمین . و تاسیسات موشکی ایران ...
1
0