۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۳۹۰۰۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نظام بین الملل بر روی حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حساب باز کرده است

نظام بین الملل بر روی حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حساب باز کرده است
آیت الله نمازی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه عزت و اقتدار و شکوه ملت ایران است و نظام بین الملل بر روی حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حساب باز کرده است.
آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک تکلیف سیاسی برای ملت ایران است و ملت قهرمان ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که همزمان با چهلم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است سیلی محکمی بر صورت آمریکا و استکبارجهانی خواهند زد.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را روز حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: شرکت ملت ایران در این راهپیمایی باشکوه یک مانور سیاسی علیه توطئه‌های آمریکا و استکبار و رژیم صهیونیستی است.

آیت الله نمازی تأکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه عزت و اقتدار و شکوه ملت ایران است و نظام بین المللی بر روی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حساب باز کرده است.

وی با اشاره به همزمانی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید حضور تام و کامل باشد.

آیت الله نمازی گفت: روز ۲۲ بهمن امسال هیچ کس نباید در خانه بماند و همه افرادی که توانایی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دارند در راهپیمایی شرکت کنند و پاسخ کوبنده‌ای به جنایات آمریکا و یاوه گویی‌های آن‌ها بدهند.

به گفته وی ۲۲ بهمن امسال روز تجلی اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران است و ملت قهرمان ایران اسلامی یک بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمریکا و دشمنان اسلام و ایران اسلامی را خوار و ذلیل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ملت ایران با حضور خود در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باردیگر با نظام و رهبری و آرمان‌های شهدا تجدید عهد و پیمان خواهند کرد و پیام انقلاب را به دنیا صادر خواهند کرد.

آیت الله نمازی تأکید کرد: ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال که همزمان با جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است به آمریکا اعلام خواهد کرد حتی یک گام از مواضع خود در قبال آمریکا و استکبار جهانی عقب نشینی نخواهد کرد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات