۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۳۹۰۸۸
فجر سلیمانی | آیت الله اراکی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمن است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمن است
عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین ملت ایران را همچنان ثابت قدم و وفادار دانست و گفت: همان شوری که در ابتدای انقلاب شاهد بودیم همچنان در بین مردم بصیر و انقلابی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم در گفت وگو با خبرنگاران با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران گفت: پیام حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن این است که مردم همچنان ثابت قدم هستند.

وی افزود: همان شوری که در ابتدای انقلاب شاهد بودیم همچنان در بین مردم بصیر و انقلابی وجود دارد، همچنان مردم وفادار به انقلاب و آرمان های امام و رهبری هستند.

آیت الله اراکی با بیان این که مردم با حضور خود ثابت کردند که حامی نظام و رهبر معظم انقلاب هستند، اظهار داشت: پیام دیگر این حضور این است که فشارهای دشمن نتوانسته مردم را از نظام و رهبری جدا کند و خوشبختانه در توطئه های خود ناکام مانده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پیام های راهپیمایی 22 بهمن شکست دشمن در همه توطئه های خود است، دشمن در توطئه های تحریم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی و هجوم در فضای مجازی شرکت خورده و حضور مردم خط بطلانی بر همه توطئه ها و دسیسه های دشمن است.

نماینده خبرگان رهبری ابراز داشت: باید خدا را برای این نعمت ها شاکر باشیم، هیچ نعمتی برای ملت بهتر از رهبری سالم و صالح و وحدت حول محور چنین رهبری وجود ندارد که بحمدالله این نعمت شامل حال ملت ایران شده و امیدواریم این نعمت تا حضور حضرت ولیعصر(عج) شامل حال ملت باشد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
محمد قمین
ارسال نظرات