۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۲۶۰

وداع با پیکر آیت الله طبرسی امروز در ساری برگزار می شود

وداع با پیکر آیت الله طبرسی امروز در ساری برگزار می شود
مراسم وداع با پیکر پاک آیت الله طبرسی در مدرسه علمیه امام علی(ع) و همچنین مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم وداع با پیکر مجاهد نستوه و عالم وارسته مرحوم آیت الله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مردم ولایتمدار استان مازندران و قدرشناس شهرستان ساری با نماینده سابق، ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری وداع می‌کنند.
 
این گزارش می افزاید؛ همچنین مراسم وداع دیگری ساعت 16/30 امروز با حضور گسترده طلاب، روحانیان و حوزویان استان در مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری برگزار خواهد شد.
 
این گزارش می افزاید؛ پیکر مجاهد خستگی ناپذیر و یار دیرین امام و رهبری آیت الله طبرسی از ساعت ۹صبح فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان از میدان شهید قاسمی (روبروی عمارت شهرداری) تا گلزار شهدای ساری تشییع خواهد شد و سپس در جوار شهدا آرام خواهد گرفت.
 
بر اساس این گزارش، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فقید سعید آیت الله طبرسی روز پنجشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار خواهد شد.
 
این گزارش می افزاید؛ همچنین پیکر عالم وارسته آیت الله نورالله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بعدازظهر دوشنبه با حضور علما، روحانیون، مسئولان و قشر‌های مختلف مردم قم از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.
 
بر اساس این گزارش؛ مراسم ترحیم مرحوم آیت الله طبرسی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء دیشب در مسجد امیرالمومنین شهر قم برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله طبرسی که ۴۰ سال امامت جمعه ساری و ۲۰ سال نمایندگی، ولی فقیه در استان مازندران و دو دوره نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان را عهده دار بود پس از تحمل یک دوره درد و رنج ناشی از بیماری، عصر یکشنبه ۱۹بهمن ۹۸در بیمارستان شهید رجایی تهران دارفانی را وداع گفت./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات