۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۳۹۲۶۸
حجت الاسلام قربانی:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گویای هوشیاری ملت در برابر توطئه‌ها است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گویای هوشیاری ملت در برابر توطئه‌ها است
حجت الاسلام قربانی با اشاره به حضور پرشور اهوازی‌ها، گفت: جمعیت باشکوه میلیونی گویای آن است که مردم در صحنه حضور داشته و در برابر توطئه‌ها هوشیار هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علیرضا قربانی، رییس ستاد دهه فجر خوزستان، در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز، با اشاره به حضور پرشور اهوازی‌ها اظهار داشت: جمعیت باشکوه میلیونی زینت بخش مسیر راهپیمایی است، این حضور گویای آن است که مردم در صحنه حضور داشته و در برابر توطئه‌ها هوشیار هستند.

رییس ستاد دهه فجر خوزستان با بیان اینکه دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: تنوع طیف‌ها و گرو‌های مختلف امیدوارکننده است و قطعا با حضور چنین جمعیتی امیدوارتر خواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به چهلم سردار سلیمانی اظهار داشت: راهپیمایی امروز به یاد شهید سردار سلیمانی محسوب می‌شود و مردم با حضورشان به تجلیل از چنین شخصیت بزرگواری پرداختند.

حجت الاسلام قربانی با ابراز امیدواری از اینکه روحیه شهادت و مقاومت در جامعه تثبیت شود، افزود: چنین روحیه‌ای در رویارویی با استکباری که به دنبال چپاول کشور‌ها است، بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با تقدیر و تشکر از حضور خوزستانی‌ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بر ضرورت توجه جدی مسئولان به امور معیشتی و خدمت رسانی مطلوب‌تر تأکید کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات