۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۲۹۱
فجر سلیمانی؛

جشن چهل و یکم انقلاب در سراسر کشور| نفس گرم انقلاب در سرمای ۲۲ بهمن ۹۸

جشن چهل و یکم انقلاب در سراسر کشور| نفس گرم انقلاب در سرمای ۲۲ بهمن ۹۸
مردم ایران اسلامی در سرمای ۲۲ بهمن ۹۸ فریاد زنده بودن انقلاب را سر دادند و با وجود تمامی گلایه‌ها وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ایران اسلامی با وجود سرمای شدید و بارش برف و باران در برخی از شهرهای کشور با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن 98 این روز را به خاطره ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کردند.

ایران اسلامی که چهلمین روز شهادت سردارش را پشت سر می گذاشت امروز شاهد اعلام وفاداری مردمش به آرمان های انقلاب بود و از دریای خزر تا خلیج همیشگی فارس بارها و بارها شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل را شنید.

مردمی که بیش از چهل سال پیش سرمای دوران ستم شاهی را شکسته بودند، در سرمای 22 بهمن 98 امروز فریاد زنده بودن انقلاب را سر دادند و با وجود تمامی گلایه ها وفاداری خود را به انقلاب اسلامی تا رسیدن به تمامی آرمان های 57 را اعلام کردند.

گزارش خبرنگاران رسا از سراسر کشور حکایت گر حضور کم نظیر ایرانی های بصیر در جشن چهل و یکم انقلاب است.

در ادامه روایت حضور مردم در استان های کشور را با هم می خوانیم.

 

قم

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده و تماشایی مردم در قم

راهپیمایی تماشایی 22 بهمن با حضور عظیم و گسترده آحاد مختلف مردم در شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها برگزار شد.

 

تهران

راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران تجلی حضور مردم در حمایت از انقلاب و مقابله با مستکبران

چهل و یکمین راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه و بصیر تهرانی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

یوم الله 22 بهمن جشن بزرگ انقلاب و حماسه ای مردمی است؛ امروز مردم انقلابی و ولایتمدار تهرانی از کوچک و بزرگ گرفته تا زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و حوزوی آمده اند تا با خلق حماسه ای بی نظیر بار دیگر حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی را باز تعریف کنند.

 

مشهد

مردم مشهد حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن خلق کردند
 
مردم مشهد با حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکی بر دهان دشمنان انقلاب زده و حماسه‌ای دیگر را به نمایش گذاشتند.
 
مردم مشهد در سرمای شدید هوا از آغازین ساعات امروز با تجمع در میدان پانزده خرداد و حرکت به سمت حرم مطهر رضوی  و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

زن و مرد، کودک و پیر جوان امروز با این حضور با شکوه خود به همه نشان دادند که هیچ عاملی قادر نخواهد بود این مردم را از انقلاب جدا کند و همان گونه که با خون خود طاغوت را در هم شکستند امروز نیز با همان شور در میدان هستند و به هیچ کدام از طاغوتیان اجازه نزدیکی به انقلاب خود نخواهند دارد.

 

اصفهان

حضور باشکوه مردم اصفهان در ۲۲ بهمن

اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی اصفهان صبح امروز در جشن شکوهمند چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی از مسیرهای هشت‌گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان امام راهپیمایی کردند.

صبح سه‌شنبه ۲۲ بهمن است و باد سردی در حال وزیدن است، گویی که شاخ و برگ‌ و‌میوه‌های انقلاب را بر این شجره طیبه به نظاره نشسته باشی، جمعیت از کودکانی با نقاشی پرچم ایران بر صورت تا ریش سفیدی که عصا زنان به سمت میدان حرکت می‌کنند که‌ خمینی کبیر میزبان ورودشان است.

آن هم از راهی که به سعادت منتهی می شود، راهی که از میان فراز و‌فرود و‌ فتنه می‌گذرد، راهی پر از سختی‌های شیرین و پیچ‌های حساس و تاریخی، در برهه‌ای از‌ زمان که هرگز‌ لابه‌لای تاریخ گم نخواهد شد.

 

تبریز

راهپیمایی ۲۲بهمن مردم آذربایجان شرقی در کولاک برف و یخبندان

 راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مردم آذربایجان شرقی در یخبندان 24- تا 10- درجه و در کولاک برف برگزار شد.

بر اثر بارش سنگین برف در دو روز گذشته، یخبندان و سرمای شدید را در تبریز و شهرستان‌های آذربایجان شرقی تجربه می‌کنیم، ولی مردم برای جشن انقلاب به میدان آمدند.

 

مازندران

خروش لشکر قاسمیون در دیار علویان 

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان مازندران همزمان با سراسر کشور در ۶۱ نقطه مازندران طنین الله اکبر سر دادند.

 مردم دیار علویان امروز علیرغم هوای برفی و بارانی با دیگر با حضور گسترده خود در خیابان‌های شهر‌های استان ولایت مداری خود را اثبات کردند.

 

خراسان شمالی

راهپیمایی پرشور و شعور یوم‌الله ۲۲ بهمن در دیار باب الرضا، گنجینه معرفت‌ها
 
راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه و پرشور و شعور مردم انقلابی خراسان شمالی، دیار باب الرضا (ع) گنجینه معرفت‌ها برگزار شد.

 امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن در دیار باب الرضا (ع) گنجینه معرفت‌ها آغاز شد و مردم استان خراسان شمالی حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

مردم شهرها و روستاهای استان باب‌الرضا (ع) در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همراه 80 میلیون ایرانی عاشق این مرز پرگهر، با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، جشن مردمی‌ترین انقلاب دنیا را با شکوهی خاص برگزار کردند.

 

لرستان

مردم لرستان ایستادگی پای انقلاب را به نمایش گذاشتند

مردم ولایی استان لرستان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

حضور پرشور مردم از پیر و جوان تا زن مرد نشان از وحدت و همدلی و ایستادگی این ملت پای انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری است.

مردم با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار خشم و انزجار خویش را از استکبار به گوش دنیا می رسانند و امروز به صحنه ای تاریخی از انقلاب آمده اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

 

کرمان

حضور پرشور کرمانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کرمان برگزار شد و هزاران سلیمانی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان همه اقشار مردم همچون روحانیت و طلاب با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان اسلام بیان می کنند که ما نظام و انقلاب را دوست داریم.

مردم با حضور خود در این راهپیمایی رهبری را تنها نخواهند گذاشت همچون مردم کرمان که الان در مسیر‌های راهپیمایی زن و مردم یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

 

سمنان

سمنان رنگ حماسه گرفت

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در ۷۰ نقطه شهری و روستایی استان سمنان با حضور پرشور و حماسه ساز مردم شهید پرور این خطه، علیرغم سرمای شدید برگزار شد.

 

چهارمحال و بختیاری

حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در ۴۱ اُمین جشن انقلاب

مردم سراسر استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه با آرمان‌های انقلاب برای 41 اُمین بار تجدید بیعت کردند.

هوای منفی هفت درجه در برخی از مناطق شهرکرد هم جلوی اشتیاق مردم برای حضور را نگرفت و سیل جمعیت از قبل از موعد مقرر از خیابان‌های اطراف به سمت میدان انقلاب شهرکرد سرازیر می‌شد.

حضور اقشار مختلف مردم از جمله بختیاری‌ها با لباس فاخر لری، قشقایی‌ها و طیف‌ها و سنین مختلف مردم از جمله زیبایی‌های این راهپیمایی بود.

 

زنجان

حماسه باشکوه زنجانی‌ها در یوم‌الله ۲۲ بهمن

مردم انقلابی زنجان امروز همگام و همراه با سایر هموطنان، با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی باشکوه که اقشار مختلف مردم، مردان و زنان، بویژه جوانان، حتی کودکان و سالخوردگان حضور داشتند، راهپیمایان درحالیکه پارچه نوشته ها و پلاکارد هایی با مضامین عکس امام و رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فر یاد زدند.


هرمزگان

آمریکا در کرانه‌های خلیج فارس لگدمال شد

راهپیمایان هرمزگانی در جای جای این استان پهناور، شکوه چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی را بر کرانه‌های خلیج فارس با فریادهای مرگ بر آمریکا طنین‌انداز کردند.

 22 بهمن امسال بر کرانه‌های نیلگون خلیج فارس جلوه دیگری داشت چراکه مرد و زن و پیر و جوان یکدل و یکصدا در فجر سلیمانی به یاد همه شهدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند

 

گلستان

جلوه‌ای از سیمای بصیرت مردم گلستان| مخابره پیام جهانی مقاومت

مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایتمدار گلستان امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند تا حلقه فجرشان را به عقیق سلیمانی مزین کردند.

در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، مانور اتحاد و همبستگی، مقاومت، استکبارستیزی، ولایتمداری، بصیرت، دشمن‌شناسی در نقاط مختلف شهرها، استان‌ها و در یک کلام در پهنه بزرگ ایران اسلامی به تصویر کشیده می‌شود این حضور نشانه کنار زدن بدخواهان انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌هاست.

 

کردستان

«تداوم ایستادگی در سایه غیرت و مردانگی» پیام کردستانی‌ها در ۲۲ بهمن

 صبح امروز و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و جشن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان کردستان برگزار شد.

مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کردستان امروز با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کرده و همه و همه آمده تا با شعارهای کوبنده خود، پاسخ محکمی به استکبار جهانی و زورگویان عالم بدهند.

 

بوشهر

راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در کنار خلیج فارس برگزار شد

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر با حضور گسترده و پرشور مردم استان بوشهر در نقاط مختلف برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری مراسم راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند و مراسم تا میدان شهید رئیس‌علی دلواری در کنار آب‌های خلیج فارس ادامه یافت.

 

ایلام

خروش مردم استان ایلام در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸

مردم ولایتمدار و مرز‌داران همیشه بیدار استان ایلام با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن طنین «نه سازش، نه تسلیم» « مرگ بر آمریکا» را بر فراز کوه مانشت سردادند.

مردم در سراسر استان ایلام، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچه و پرشور در خیابان‌ها حاضر شده‌اند و با ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برائت خود از استکبار جهانی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بیعت کردند.

از دیگر شعارهای مردم ایلام می‌توان به شعارهای "الله اکبر"، "22 بهمن‌ماه، یوم‌الله، یوم‌الله"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده" و "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" اشاره کرد که در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب سر داده اند.

 

البرز

شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان البرز| ما همه سلیمانی هستیم

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان البرز برگزار شد.

اینجا البرز است. مردمی دارد از جنس شهدا، از جنس دفاع مقدس تا دفاع از حرم، امروز مردم یوم اللهی را جشن می گیرند که مزین به نام سردار مقاومت شده است، فجرشان امروز رنگ و بوی سلیمانی می دهد، سپهبد شهیدی که تن هر بیگانه از آوردن نامش می‌ لرزید و هیچ چشم ناپاکی جرات نظر به وجبی از این خاک نداشت.

این حضور در حالی است که برف سنگین و کاهش شدید دمای هوا نیز مانع حضور خانواده ها در صحنه راهپیمایی نشده است.

 

ارومیه

چهل و یکمین حماسه حضور در آذربایجان غربی| برف هم مانع مردم نشد

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور مردم همیشه در صحنه و بصیر آذربایجان غربی به صورت همزمان با سایر شهر‌های کشور در ۱۷ شهر استان آذربایجان غربی برگزار شد.

یوم الله 22 بهمن ماه نقطه اوج وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی است، به طوری که در این روز ترک، آشوری و ارمنی، و کرد همه برای حماسه آفرینی و بازتعریف 40 سال حمایت از انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده اند.

در ارومیه با وجود بارش سنگین برف و سردی بی سابقه هوا، مردم مسیرهای مختلف را طی کرده و میدان انقلاب ارومیه گرد هم می آیند تا بار دیگر آزادگی و غرور ایرانیان را به تصویر کشده و در کنار هم فریاد آزادی و ایستادگی را سر دهند.

 

اردبیل

نمایش شکوه جلوه‌های بصیرت اردبیلی‌ها در ۲۲ بهمن

 امروز همزمان با سراسر کشور مردم دارالارشاد اردبیل نیز در راهپیمایی روز 22 بهمن به صورت باشکوه و گسترده شرکت کردند و خیابان‌های سرد و برفی با حضور مردم گرمای خاصی به وجود آدم بخشید.

در این اجتماع بزرگ مردمی، اقشار مختلف مردم اعم بازاری، معلم، کارمند، کارگر، بسیجی، نظامی، روحانی و ورزشکار و اقشار مختلف مردم حضور دارند و راهپیمایان با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل مشت محکمی بر دهان استکبار زده و با آرمان های ارزشمند امام(ره)، تجدید بیعت کردند.


کهگیلویه بویر احمد

حضور باشکوه مردم یاسوج در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم یاسوج در ۴۱ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیرترین اجتماع انسانی را خلق کردند.

 امروز در چهل و یکمین سال از پیروزی غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران همه آمده اند تا حماسه دیگر رقم بخورد.

حضور با شکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در این حماسه بزرگ نشان از اوج ولایت مداری، وحدت و همبستگی برای پاسخ گویی به یاوه گویی‌های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دارد.

 

زاهدان

فریاد «مرگ بر آمریکا» مردم غیور سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان صبح امروز برگزار و فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان پایتخت وحدت ایران اسلامی طنین انداز شد.

 مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی همواره در برنامه های انقلابی، راهپیمایی ها و انتخابات حضوری پرشور و انقلابی دارند که همراهی و همگامی و پایبندی مردم این استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ستودنی است.

 

همدان

راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در همدان

در مراسم شکوهمند راهپیمایی ۲۲ بهمن همه اقشار جامعه با حضور خود نشان می‌دهند که پای آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه 98 با حضور مردم همیشه در صحنه همدان که ساعات آغازین امروز در میدان امام همدان گرد آمده بودند؛ برگزار شد.


قزوین

حضور گرم مردم در هوای سرد 22 بهمن

 راهپیمایی با شکوه مردم قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار شد و حضور گرم مردم، سرما را به فراموشی سپرده است.

علی رغم اینکه قزوین از عصر دیروز تا پاسی از نیمه شب شاهد بارش برف بود سرما و بارش برف مانعی بر حضور مردم نشد.

 مسیرهای دوگانه راهپیمایی در قزوین مملو از مردمی بود که امسال با یاد سردار سپهبد قاسم سلیمانی در خیابان حضور داشتند.

 

بیرجند

تجدید پیمان دوباره مردم خراسان جنوبی با امام و انقلاب

مردم خطه کویر به میعادگاه شان آمدند تا فریاد خشمشان را بر سر دشمن بکوبند و با امام و انقلاب باری دیگر تجدید پیمان کنند.

به راهپیمایی 22 بهمن در استان کویری خراسان جنوبی برگزار شد و با وجود سرمای هوا اما کویر‌نشینان از همان ابتدای صبح به خیابان‌ها آمده تا ثابت کنند هنوز پای آرمان‌های انقلاب هستند.

امروز با گذشت سال‌ها از این روز بزرگ بویی از ظلم در ایران به مشام نمی‌رسد و 22 بهمن هر سال کوچه پس کوچه و خیابان‌های کشور بوی قدیمی یاس می‌گیرد.

 

خوزستان

حضور پرشور اهوازی ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

 مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با سخنرانی آیت الله کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این مراسم غرورآفرین که از میدان شهدا به سوی اول میدان سلمان فارسی و از آنجا تا چهارراه آبادان ادامه داشت، حاضران شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود»، «ابد والله ماننسی سلیمانی» و «سردار دلاور راهت ادامه دارد» سر دادند.

 

کرمانشاه

کرمانشاه پرشورتر از همیشه به صحنه آمد

امروز، مردم کرمانشاه با هم همدل و همراه، شانه به شانه دیگر هموطنان عزیز ایرانی فریاد خود را علیه استکبار جهانی سر دادند.

 

گیلان

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گیلان| تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب زیر بارش شدید

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان گیلان زیر بارش شدید برف برگزار شد.

مردم مؤمن، شهیدپرور و ولایتمدار استان گیلان صبح امروز و از نخستین ساعات اعلام شده زیر بارش شدید برف و با وجود سرمای شدید به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با امام امت، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

گیلانی‌ها امروز در جای جای این استان سرسبز و شهیدپرور به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آمدند تا به دشمنان انقلاب نشان دهند که اگر به‌جای برف، سنگ هم از آسمان ببارد آنها دست از ولایت نخواهند کشید و هیچ‌گاه آرمان‌های انقلاب و عهدی که با امام خمینی(ره) بستند را فراموش نخواهند کرد.

 

اراک

راهپیمایی 22 بهمن در ‌زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  ‌

 در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی استان مرکزی و اراک در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اراک و شهرهای مختلف استان مرکزی حضور یافتند.

مردم جای جای استان مرکزی از از خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تا سرزمین مفاخر فراهان٬ از شهر علم و ادب تفرش تا سرزمین یاقوت‌های سرخ ساوه٬ از قطب گل و گیاه تا سرزمین سرسبز شازند٬ از شهرکهن آشتیان تا کمیجان و خنداب قهرمان همه و همه امروز در شهرها و روستاها برای تجدید بیعت با امام راحل و رهبرمعظم انقلاب و آرمان والای شهدا در صحنه حضوری دشمن‌شکن یافته‌اند.

 

یزد

راهپیمایی 22 بهمن در یزد

‌راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور پرشور و مثال‌زدنی مرم در نقاط مختلف استان یزد برگزار شد.

 

شیراز

راهپیمایی 22 بهمن در 65 نقطه از استان فارس

مردم همیشه در صحنه شهر شیراز و استان فارس امروز با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گوی سران استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌کوبند و برگ زرین دیگری بر صحفه افتخارات مردم ولایی و انقلابی استان فارس افزودند./1350//202/خ

ارسال نظرات