۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۳۹۴۱۶
حجت الاسلام الحیدری:

قیمت خون حاج قاسم و ابومهدی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است

قیمت خون حاج قاسم و ابومهدی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است
عضو ارشد حشدالشعبی عراق با بیان اینکه قیمت خون حاج قاسم و ابومهدی خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است، گفت: شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری عضو ارشد حشدالشعبی عراق امشب در مراسم گرامیداشت اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سردار مقاومت بود، گفت: دشمن اگرچه ایشان را شهید کرد، اما راه ایشان همواره زنده خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی فردی مخلص و فداکار بود، ادامه داد: ایشان همواره از ریاکاری پرهیز می کرد و با همه وجود اهل صبر بود؛ ایشان در مسیر مجاهدت در راه خداوند متعال به صورت خستگی ناپذیر حرکت می کرد.

حجت الاسلام الحیدری ضمن اشاره به روحیه شجاعت شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: ما تنها نباید به بعد نظامی گری ایشان توجه کنیم، چراکه ایشان شخصیتی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز به شمار می رفت.

عضو ارشد حشدالشعبی عراق با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از شجاعت و تدبیر مثال زدنی برخوردار بود، ابراز کرد: ایشان علیرغم روحیه شجاعت و مجاهدتی که داشتند، در برابر فرزندان شهدا و در هنگام نماز بسیار سریع البکاء بود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در هر کجا که نیاز بود در برابر آمریکا ایستادگی می کرد، اظهار داشت: ایشان یک قهرمان بدون مرز به شمار می رفت، زیرا در پاکستان، سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و یمن در مقابل دشمن می ایستاد؛ همچنین ایشان اعتقاد راسخ به ولایت داشت و مطیع محض امام خامنه ای بود.

حجت الاسلام الحیدری با تأکید بر اینکه امروز با تبعیت از امر ولی فقیه خود خواستار خروج آمریکا از منطقه هستیم، رهبر معظم انقلاب را فقیه اهل بیت(ع) زمان خواند و بیان کرد: تصمیم رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتقام سخت یک پیچ تاریخی است؛ قیمت خون حاج قاسم تنها زدن یک سیلی به آمریکا نیست، بلکه قیمت خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است.

عضو ارشد حشدالشعبی عراق امنیت با بیان اینکه امروز ایران مرهون تلاش شهید سلیمانی ها، شهید حججی ها و شهید همدانی ها است، عنوان کرد: امروز اجازه نخواهیم داد رهبرمان تنها بماند و داستان کربلا بار دیگر رقم بخورد؛ هنگامی که داعش به سوریه حمله کرد، این حاج قاسم سلیمانی ها بودند که با تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب وارد صحنه شدند و ثبات و امنیت را در منطقه و ایران حفظ کردند.

وی با اشاره به اینکه ستون خیمه امام حسین(ع) در زمان ما نظام جمهوری اسلامی ایران و نظام ولایی است، تأکید کرد: امروز شمارش معکوس نابودی اسرائیل با شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شروع شده است./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات