۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۹۵۳۱
فرمانده کل سپاه پاسداران:

آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند هر دو را می زنیم

آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند هر دو را می زنیم
سرلشکر سلامی با بیان اینکه خروج آمریکا از منطقه سیلی نهایی به آمریکا خواهد بود، گفت: آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند هر دو را می زنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، امشب در مراسم اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی با تسخیر قلوب جهان را با بعثت و برانگیختگی جدیدی روبرو کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تربیت شده و محصول نماز شب است، ادامه داد: صلابت و استواری حاج قاسم سلیمانی در برابر دشمنان همچون کوهی استوار و مستحکم بود در عین حال تواضع و محبت در وجودش موج می زد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه زره سردار سلیمانی پشت نداشت، عنوان کرد: او هرگز به دشمن پشت نمی کرد و در طول 41 سال انقلاب اسلامی هیچگاه لباس جهاد را از تن خارج نکرد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی احیا کننده روحیه جهاد در منطقه بود، اظهار داشت: جوانان بسیاری در رکاب سردار سلیمانی سربند جهاد بر پیشانی بستند و به جهاد پرداختند زیرا آنان می دانستند که لباس جهاد عزت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی و یارانش اهل غیرت و ایستادگی بودند، ابراز کرد: حقایق بزرگی امروز به واسطه سردار سلیمانی در بستر زمان جاری شده زیرا او فرشته نجات بود؛ سردار سلیمانی همیشه نزدیک خیمه های دشمن حاضر شده و عاقبت آنان را نظاره می کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سلیمانی را معجزه توکل و توسل دانست و گفت: سردار سلیمانی تابع امر ولی فقیه و عاشق امام خامنه‌ای بود. ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را باید کامل شناخت.

سرلشکر سلامی دلیل ترس اسرائیل از فلسطینی ها را نتیجه اقدامات سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه جنگ ها به صورت مستقیم با اسرائیل مبارزه می کرد او منطقه فلسطین نشین را به فوران آتش برای صهیونیست ها تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به دل خطر می رفت تا اسلام آسیب نبیند، اظهار داشت: سردار سلیمانی مدافع تمامیت ارضی کشورهای اسلامی و عامل اتحاد جهان اسلام بود. او سیاست های غلط آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید را با چالشی جدی و شکستی قطعی روبرو کرد و داعش را به نابودی کشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جبهه مقامت امروز با انگیزه بیشتری پیش می رود، ابراز کرد: خروج آمریکا از منطقه سیلی نهایی به آمریکا خواهد بود و این امر بسیار نزدیک است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: امروز اسرائیلی ها اذعان دارند که ما با آمریکا تقسیم کار کردیم، پاسخ ما به آنان این است که مثل همیشه اشتباه کردید چنانچه دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می زنیم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات