۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۳۹۵۶۸
امام جمعه بوشهر:

مجلس انقلابی حلال مشکلات است

مجلس انقلابی حلال مشکلات است
امام جمعه بوشهر گفت: اگر مجلس در تراز انقلاب باشد بسیاری از مشکلات جامعه حل شده و پیشرفت می‌کنیم و در غیر این صورت دچار چالش جدی می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم و مؤلفه‏‌های اقتدار و عصاره مردمی نظام جمهوری اسلامی و نماد مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: اگر مجلس در تراز انقلاب باشد بسیاری از مشکلات جامعه حل شده و پیشرفت می‌کنیم و در غیر این صورت دچار چالش جدی می‌شویم.

امام جمعه بوشهر با اعلام اینکه مجلس قوی و کارآمد، اقتدار نظام اسلامی را در پی دارد، افزود: نماینده واقعی باید به خدا ایمان و تقوا داشته باشد و از مسیر درست منحرف نشود.

وی با تأکید بر اینکه مشروعیت همه عنوان‏‌ها و پست‎ها در سایه ولایت‌فقیه محقق می‌شود، ادامه داد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید ولایت‌مدار و انقلابی و پیشتاز دفاع از ارزش‌های اسلامی باشد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به معیار مردمی بودن نماینده، گفت: یک نماینده نباید مردم و انقلاب را برای خودش هزینه کند، بلکه باید شجاعانه مقابل اربابان ثروت و قدرت بیاستد و در مقابل خط انحراف و افرادی که بخواهند آرام آرام موجب از بین رفتن ارزش‌های انقلاب شوند، ایستادگی کند.

وی با تأکید بر اینکه ایستادگی محکم و موضع قاطعانه در برابر آمریکا و حامیانش از دیگر ملاک‌های مهم برای نمایندگی مجلس است، تصریح کرد: اگر کسی بگوید می‌خواهم باب مذاکره با آمریکا را باز کنم یک ساده‌اندیشی است، چون آنها فقط به دنبال چپاول منافع ما هستنند و رویکردشان در برجام پیشنهادی همین مطلب را به‌خوبی نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نماینده مجلس نباید تجمل‌گرا و به‌دنبال منافع خود و اطرافیانش باشد، افزود: خدمت به مستضعفان سرلوحه کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری گفت: مسؤولان از کشاورزان گوجه‎کار استان بوشهر حمایت کنند و خریدهای تضمینی، حمایتی و راه‏‎اندازی صنایع تبدیلی را مورد توجه قرار دهند.

وی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی را گرامی‌داشت و از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات