۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۳۹۵۸۴
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد:

مردم با حضور پای صندوق‌های رأی تو دهنی دیگری به استکبار خواهند زد

مردم با حضور پای صندوق‌های رأی تو دهنی دیگری به استکبار خواهند زد
استاد حوزه گفت: برای تودهنی زدن به استکبار جهانی همه مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند و به نماینده‌ای که تعهد و آگاهی لازم را دارد و شایسته است رأی خواهند داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور یکپارچه ملت ولایتمدار ایران اسلامی بعد از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن نشانه وفاداری و تعهد ملت به نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: مردم نشان دادند که با همه مشکلات و سختی ها به انقلاب خود اعتماد جدی دارند، دشمنان مردم ما را به جرم این که می خواهند استقلال داشته و آقای خود باشند تحریم کرده اند، حضور گسترده تر از سال های گذشته با وجود مشکلات نشانه ولایتمداری و علاقه به اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد مردم اثبات کردند که در خط انقلاب و اسلام حرکت می کنند، اظهار داشت: مردم انقلاب خود را دوست دارند و پاسدار خون شهدا و ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

وی در ادامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) ادامه داد: وقتی انسان الهی شود خدا دست او را می گیرد، اگر انسان در حد وسع خود خدا و دین الهی را یاری کرد خداوند ناصر او خواهد بود، اگر انسان با خدا باشد حتی اگر همه دشمنان دست به دست هم دهند تا آسیبی به او برسانند نمی توانند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که باید در صحنه باشیم، ابراز داشت: خداوند می فرماید در مسیر حق سست نشوید و غصه نخورید که پیروزی با شما خواهد بود، اگر انسان به دنبال رضایت الهی باشد خداوند همه چیز را فراهم خواهد کرد.

وی عنوان کرد: برای تودهنی زدن به استکبار جهانی همه مردم پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند و به نماینده ای که تعهد و آگاهی لازم را دارد و شایسته است رأی خواهند داد و با این حضور خود نظام اسلامی را یاری خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: زمانی که عده ای پیامبر را برای ادامه نسل تمسخر می کردند خداوند سوره کوثر را نازل کرد و درباره حضرت زهرا(س) فرمود ما خیر کثیر را به تو عطا کردیم.

وی اضافه کرد: غالبا محاسبات کفار منجر به شکست می شود، می بینیم که استکبار جهانی چقدر هزینه می کند تا راه الهی را سد کند اما موفق نمی شود، سنت الهی این است که حق ماندنی و باطل رفتنی است، باید سنت ها را به خاطر داشته باشیم تا دچار یأس و ناامیدی نشویم چرا که سنت های الهی تخلف ناپذیر است.

محمد قمین
ارسال نظرات