۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۳۹۶۱۴
با همکاری مدرسه علمیه حضرت زهرا صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست‌های تخصصی فقه اصناف ویژه بانوان شهرستان بروجن

برگزاری نشست‌های تخصصی فقه اصناف ویژه بانوان شهرستان بروجن
خانم صفری گفت: نشست‌های تخصصی فقه اصناف ویژه بانوان شهرستان بروجن از سوی مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) و با همکاری اداره اصناف شهرستان برگزار می‌شود.
خانم فاطمه صفری، سرپرست مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) بروجن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه اگر کسی اسلام را به عنوان دین خود بر می‌گزیند باید برنامه‌های آن را نیز به طور کامل در همه قلمرو‌های زندگی خود بپذیرد، گفت: فرد مسلمان باید رفتار و عملکرد خویش را مطابق با احکام دین تنظیم کند و این یک اصل است.

وی شناخت احکام دین را لازمه مسلمان بودن افراد دانست و اظهار کرد: هر فرد مسلمانی باید احکام مورد نیاز خود را بشناسد و آن احکام را در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار گیرد.

خانم صفری با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کریم و روایات ائمه هدی (ع) یاد گرفتن احکام دین بر هر فردی واجب است، تصریح کرد: به یقین نقش طلاب حوزه‌های علمیه خصوصا طلاب خواهر در این راستا غیرقابل انکار است.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) بروجن با تأکید بر اینکه تاکنون در راستای فراگیری احکام دین در بین طلاب و عموم مردم برنامه‌های مختلفی از سوی این مدرسه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: با همکاری اداره اصناف شهرستان برنامه آموزش احکام دین ویژه صنوف اختصاصی بانوان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون احکام ویژه صنف بانوان آرایشگر در قالب یک دوره فشرده به آن‌ها آموزش داده شده است، گفت: در پایان دوره نیز احکام روز مربوط به این صنف در قالب بروشور جهت مطالعه آن‌ها در اختیارشان قرار داده شد.

خانم صفری با بیان اینکه بنای ما این است که این نشست‌ها به صورت ماهانه و در قالب کارگاه‌های آموزشی برگزار شود، ابراز کرد: به یقین برای برگزاری این نشست ها، مدرسه از ظرفیت مبلغان خواهر متخصص به عنوان مدرس استفاده می‌کند./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
اقدام بزرگی است.
بارک الله به این ابتکار و خلاقیت
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
حمایت
1
0