۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۳۹۶۴۳
مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی بجنورد:

حمایت از آیت‌الله فیاضی را وظیفه شرعی خود می‌دانیم

حمایت از آیت‌الله فیاضی را وظیفه شرعی خود می‌دانیم
مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد گفت: جامعه روحانیت استان، به وحدت نظر برای حمایت از آیت‌الله فیاضی رسیده و حمایت از ایشان را وظیفه شرعی خود می‌دانیم.

حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: جامعه روحانیت خراسان شمالی برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، به وحدت نظر برای حمایت از آیت‌الله فیاضی رسیده است.

وی تصریح کرد: ما حمایت از ایشان را وظیفه شرعی خود می‌دانیم.

گفتنی است، تبلیغات انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با رقابت نامزدهای انتخاباتی از روز پنجشنبه، بیست و چهارم بهمن‌ماه در استان خراسان شمالی آغاز شده است.

استان خراسان شمالی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است و از میان ۳۶ نفری که برای نامزدی در این انتخابات داوطلب شده بودند، پس از گذراندن آزمون تخصصی و سنجش توان علمی، صلاحیت پنج تن به تأیید رسید.

بر این اساس «سعید رجایی اربابی، یاسر سعادتی، غلامرضا فیاضی، علی محمدی و منصور مظاهری کرونی» پنج نامزدی بودند که باید برای ورود به مجلس خبرگان رهبری از خراسان شمالی رقابت می‌کردند؛ اما با انصراف دو نامزد، الآن غلامرضا فیاضی، یاسر سعادتی و علی محمدی سه کاندیدایی هستند که برای کسب تک کرسی خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با هم رقابت دارند.

در این میان آیت‌الله فیاضی کاندیدای موردحمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه خراسان شمالی است.

پیش‌تر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از غلامرضا فیاضی، کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری در خراسان شمالی را اعلام کرده بود.

شایان ذکر است، پس از ارتحال آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در اردیبهشت‌ماه سال 97، کرسی خراسان شمالی در مجلس خبرگان خالی است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات