۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۹۷۶۵
حجت الاسلام نبویان:

تسلط تفکر غرب گرا نتیجه‌ای جز گسترش فقر در جامعه ندارد

تسلط تفکر غرب گرا نتیجه‌ای جز گسترش فقر در جامعه ندارد
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه تسلط تفکر غرب گرا نتیجه ای جز گسترش فقر در جامعه ندارد، گفت: غرب گرایان با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امشب در گردهمایی جوانان انقلابی برای تشكيل مجلس كارآمدوانقلابی که در ستاد مرکزی علیرضا زاکانی برگزار شد، با اشاره به اینکه برای موفقیت در امور باید جریان مقابل را به خوبی بشناسیم، گفت: امروز باید از خود سؤال کنیم که با چه دولتی مواجه هستیم؟ سِر این که آقای روحانی و آقای ظریف بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی باز هم دم از مذاکره زدند چیست؟ ما باید معرفت شناسانه عمل کنیم تا جریانات را به خوبی بشناسیم.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی و مقاومت با تفکر غرب گرا همواره در تقابل بوده و هست، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته تربیت شده تفکر انقلابی بود و همه مشاهده کردیم که یک تنه حریف آمریکا به شمار می رفت.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه امروز آمریکا از هیچ تلاشی برای نابودی جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: آمریکا در ادوار مختلف یک ابر قدرت شناخته می شود و هیچ سازمان بین المللی و جهانی نمی تواند روی حرف آمریکا حرفی بزند؛ همچنین استانداردهای علمی بودن مقالات را آمریکا تعیین می کند و 70 درصد اقتصاد جهان در دست آمریکا است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه خارج کردن دلار از چرخه مبادلات تجاری اشاره و بیان کرد: آمریکا از طریق دلار نبض اقتصاد جهان را در دست گرفته است و  اگر دولت ما از چرخه دلار خارج شود تحریم ها افزایش پیدا می کند و زندگی خود و فرزندانشان در خارج با مشکل مواجه می شود!

وی با بیان اینکه آمریکا بر همه دنیا به وسیله ابزارهای مختلف سلطه دارد، عنوان کرد: سؤال ما این است که این آمریکا چگونه در سال 57 علیرغم اینکه از شاه حمایت می کرد از ملت ایران شکست خورد؟ پر واضح است که ایمان به خدا، صبر و استقامت توانست پشت آمریکا را به زمین بزند.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه اگر به اهداف انقلاب اسلامی عمل کنیم، بدون شک آمریکا را در همه عرصه ها شکست خواهیم داد، عنوان کرد: امروز باید باور کنیم که خداوند متعال قدرت برتر عالم است و ما با تکیه بر این قدرت می توانیم آمریکا را شکست دهیم؛ برخی مسؤولان هنوز هم باور ندارند که خداوند از آمریکا قوی تر است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تفکر مقاومت مکتب حاج قاسم سلیمانی توانست آمریکا را در منطقه زمین گیر کند، بیان کرد: امروز باید این موضوع در مطالعات سیاسی دانشگاهی کشور به خوبی تبیین شود؛ امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را به خوبی برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مسؤولان غرب گرا از آمریکا برای ما غول ساخته اند، عنوان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی نشان داد که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنها یک قدرت پوشالی هستند؛ در جریان ترور شهید سلیمانی به خوبی مشاهده کردیم که رژیم صهیونیستی همکاری خود را از ترس انتقام سخت ایران انکار کرد و آمریکا نیز برای آن که ایران کاری به آن نداشته باشد 16 کشور را واسطه قرار داد.

حجت الاسلام نبویان با بیان اینکه امروز باید مجلسی در تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی تشکیل شود، عنوان کرد: تسلط تفکر غرب گرا نتیجه ای جز گسترش فقر در جامعه ندارد؛ ثمره عملکرد تفکر غرب گرا به وجود آمدن فقیر نیازمند یارانه در کشور است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تفکر دولت کنونی سازش با غرب است، اظهار کرد: اگر دولت غرب را رها کرده و تعامل خود را با کشورهای همسایه تقویت کند، بدون شک اقتصاد کشور بسیار قوی خواهد شد؛ ما تا کنون هیچ دولتی نداشته ایم که اندازه دولت فعلی با غربی ها قرارداد امضا کرده باشد.

وی با تأکید بر اینکه آقای روحانی و آقای ظریف ناجی کشور را آمریکا می دانند و بیان اینکه دولت آقای روحانی راه پیشرفت کشور را نوکری آمریکا و هضم شدن در هاضمه سلطه غرب می داند، عنوان کرد: این افراد حتی بعد از ترور حاج قاسم سلیمانی هم از این تفکر خود دست نمی کشند؛ محمود سریع القلم مشاور آقای روحانی در کتاب «ایران و جهانی شدن» تنها راه پیشرفت ایران را ملحق شدن به فرایند جهانی شدن می داند و بیان می کند برای رسیدن به پیشرفت باید از کشورهای ابرقدرت پیروی کنیم.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم اگر دشمن ابزار قدرت را از ما بگیرد دیگر به هیچ تعهدی پایبند نخواهد بود، بیان کرد: دولت آقای روحانی علت عدم پیشرفت کشور را بدبینی نسبت به غرب می داند، در حالی که بدبینی و بی اعتمادی نسبت به دشمن برگرفته از مبانی قرآنی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر غرب گرا به دنبال تغییر اصول انقلابی و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی به نفع خواسته های غرب است، مطرح کرد: تفکر غرب گرا می گوید برای رسیدن به پیشرفت باید از همه اصول فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی انقلاب اسلامی دست بکشیم و تابع محض غرب باشیم.

وی با اشاره به اینکه تفکر غرب گرا می خواهد ایران کاری به تحولات منطقه نداشته باشد و به داد مظلومان نرسد، عنوان کرد: غرب گرایان می خواهند نفوذ منطقه ای ایران را کاهش داده و آن را از عدالت خواهی باز دارند؛ غرب گرایان می خواهند از ایران یک «نوکر صد دردصد» برای آمریکا بسازند.

حجت الاسلام نبویان با تأکید بر اینکه بر اساس تفکر غرب گرایان، تنها افراد تجمل گرا و اشرافی می توانند کشور را مدیریت کنند، عنوان کرد: این در حالی است که طبق نظر امام خمینی(ره) تنها کسانی برای اداره جامعه ما کارآمد هستند که طعم تلخ فقر را چشیده باشند و درد مردم را درک کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب گرایان پیشرفت کشور را با عدالت خواهی و کمک به مستضعفان و استقلال سیاسی در تعارض می دانند و با اشاره به اینکه امروز کشور با مدیریت تفکر غرب گرا از لحاظ اقتصادی به قعر جهنم گرفتار شده است، گفت: غرب گرایان با ماهیت انقلاب اسلامی که ضد غرب بوده و عدالتخواه است مشکل دارند./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
مدیریت نظام باید به دست افراد اصلح و انقلابی داده شود.
2
0