۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۳۹۷۶۷
با حضور حجت الاسلام نبویان؛

گردهمایی جوانان انقلابی برای تشكيل مجلس كارآمد و انقلابی در قم برگزار شد

گردهمایی جوانان انقلابی برای تشكيل مجلس كارآمد و انقلابی در قم برگزار شد
گردهمایی جوانان انقلابی برای تشكيل مجلس كارآمد و انقلابی با حضور حجت الاسلام نبویان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی جوانان انقلابی برای تشكيل مجلس كارآمد و انقلابی امشب با حضور حجت الاسلام سید محمود نبویان در ستاد مرکزی علیرضا زاکانی برگزار شد.

به کسانی رأی دهیم که در تراز مکتب شهید سلیمانی باشند

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام پورهواشمی در ابتدای این مراسم تأکید کرد: امروز باید مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را برای مردم تبیین کنیم و از آنها بخواهیم به کسانی رأی دهند که در تراز این مکتب باشند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مقاومت در برابر استکبار جهانی و امپریالیسم کارآمدی دارد و می تواند آن را به چالش بکشد.

وی معیار نمایندگان انقلابی را حرکت در راستای جریان مقاومت دانست و یادآور شد: ما باید افرادی را به مجلس بفرستیم که طرفدار جریان مقاومت بوده و با این تفکر همراه هستند.

غرب گرایان به دنبال تغییر اصول انقلابی و قانون اساسی به نفع خواسته های غرب هستند

همچنین حجت الاسلام نبویان در این نشست با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم اگر دشمن ابزار قدرت را از ما بگیرد دیگر به هیچ تعهدی پایبند نخواهد بود، بیان کرد: دولت آقای روحانی علت عدم پیشرفت کشور را بدبینی نسبت به غرب می داند، در حالی که بدبینی و بی اعتمادی نسبت به دشمن برگرفته از مبانی قرآنی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر غرب گرا به دنبال تغییر اصول انقلابی و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی به نفع خواسته های غرب است، مطرح کرد: تفکر غرب گرا می گوید برای رسیدن به پیشرفت باید از همه اصول فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی انقلاب اسلامی دست بکشیم و تابع محض غرب باشیم.

وی با اشاره به اینکه تفکر غرب گرا می خواهد ایران کاری به تحولات منطقه نداشته باشد و به داد مظلومان نرسد، عنوان کرد: غرب گرایان می خواهند نفوذ منطقه ای ایران را کاهش داده و آن را از عدالت خواهی باز دارند؛ غرب گرایان می خواهند از ایران یک «نوکر صد دردصد» برای آمریکا بسازند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
مدیریت نظام باید به دست افراد اصلح و انقلابی داده شود.
0
0