۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۶۳۹۸۶۶
حجت الاسلام محمدی:

انتخابات نشانه عزم، بصیرت و اقتدار ملی است

انتخابات نشانه عزم، بصیرت و اقتدار ملی است
حجت الاسلام محمدی، انتخابات را نشانه عزم، بصیرت و اقتدار ملی دانست و گفت: مردم با همه مشکلات و گلایه‌های به حق خود نظام را تنها نمی‌گذارند و در انتخابات شرکت می‌کنند.
حجت الاسلام مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نظام اسلامی را یک نظام ایمانی و مبتنی بر اسلام ناب معرفی کرد و گفت: هر حرکت ملت ایران برای خدا و براساس ایمان به پروردگاراست.
 
وی با اشاره به این که انقلاب ملت ایران، هشت سال دفاع مقدس و چهل سال ایستادگی این ملت در برابر تحری‌ها و تهدید‌های دشمنان بر اساس ایمان این ملت بوده است، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سپهبد شهید سلیمانی بر اساس همین نظام اسلامی و دینی پرورش پیدا می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران بر اساس اسلامی بودن نظام است که چهل سال در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب حضوری پررنگ و حداکثری دارند، بیان داشت: حضور امسال ملت ایران علیرغم همه مشکلات و فشار‌های اقتصادی، حاوی پیام روشنی به دشمنان داخلی و خارجی بود که ملت ایران تا آخرین لحظه پای انقلاب و نظام خود خواهند ایستاد.
 
حجت الاسلام محمدی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مردمی و بر پایه حضور و مشارکت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این مردم با جانفشانی‌های خود پای انقلاب ایستادند و در هشت سال دفاع مقدس جانبازی کردند و خودشان برای آینده کشور و نظام خود تصمیم می‌گیرند.
 
وی با بیان این که همه ارکان نظام اسلامی بر اساس آرای مردم انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: معنی حکومت مردمی در کشورمان تجلی یافته و آنچه که غرب به عنوان دموکراسی ارائه کرده یک نسخه دروغین و جعلی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران جمعه همین هفته با شرکت در آزمون بزرگ انتخابات مردم سالاری دینی و حکومت مردمی را به نمایش خواهند گذاشت، بیان داشت: انتخابات نعمت بزرگی است که مردم باید در وسط میدان بمانند، چون حضور مردم است که به این انقلاب و نظام مشروعیت می‌بشخد.
 
وی با اشاره به این که حضور مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام است، بیان داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از این پشتوانه مردمی هراس دارند و می‌ترسد حضور حداکثری مردم موجب تقویت اقتدار و عزت نظام شود و به همین دلیل می‌کوشند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتخابات نشانه عزم، بصیرت و اقتدار ملی است، بیان داشت: مردم با همه مشکلات و گلایه‌های به حق خود نظام را تنها نمی‌گذارند و در انتخابات شرکت می‌کنند.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که باید مراقب آن دسته از افرادی که همیشه قبل از انتخابات بر طبل نامطمئن بودن انتخابات می‌کوبند باشیم، ادامه داد: این گونه سخنان اطمینان مردمی را نشانه می‌گیرند و این عده با سخنان خود مردم را نسبت به انتخابات دلسرد می‌کنند.
 
وی با تأکید براین که ما حق نداریم انتخابات و نظام را متهم کنیم، چون به فرموده رهبری انتخابات حق الناس است، بیان داشت: انتخابات در همه ابعادش حق الناس است و نخستین حق الناس نیز بر عهده مجریان انتخابات است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مجریان انتخابات باید با اصل قراردادن منافع ملی و ترجیح آن بر منافع حزبی، جناحی و قشری از دخالت دادن اراده و گرایشات سیاسی خود در فرایند انتخابات پرهیز کنند، تصریح کرد: باید افراد مؤمن، انقلابی و سالم بر سر صندوق‌ها حضور پیدا کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات