۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۳۹۸۶۸

افتتاح فروشگاه بوستان کتاب در اهواز

افتتاح فروشگاه بوستان کتاب در اهواز
حجت الاسلام علی نژاد گفت: فروشگاه بوستان کتاب در اهواز از امروز در مسجد موسی بن جعفر آغاز به کار می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، عصر یکشنبه، در همایش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک منشور برای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امید است بتوانیم در مسیر عمل کردن به دستورات رهبرانقلاب، راه مان را بهتر بشناسیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه مجموعه بوستان کتاب بسیار ارزشمند و در ۴۰ سال اخیر خدماتی بسیاری ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: این انتشارات در شهر‌های مختلف نمایندگی و شعبه دارد و در اهواز از امروز فروشگاه آن در مسجد موسی بن جعفر افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با افتتاح فروشگاه بوستان کتاب، آثار ارزشمند این انتشارات در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد همچنین اهل قلم استان، آثارشان را در اختیار مؤسسه قرار دهند تا چاپ شود.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به مجموعه ۶ جلدی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی گفت: این مجموعه یک اثر علمی متقن تحلیلی نسبت به بیانیه گام دوم است و به دستان آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد رونمایی می‌شود./۹۴۵۶/پ203/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حاتم شرفی
ارسال نظرات